Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Artikel nummers gezocht

vragen over de T4
Plaats reactie
Hanssyncro
Berichten: 918
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Artikel nummers gezocht

Bericht door Hanssyncro »

Aangezien Hans, heel erg ziek is en in het ziekenhuis ligt en ik hem de zorg om zijn busje weg wil nemen heb ik jullie hulp nodig.

Het artikelnummer van de as en binnenste en buitenste homokineet aan de bijrijderskant. Onze auto heeft ook ABS dus ik zoek die MET ABS.
Verder heeft onze vriend die dit voor ons wil gaan vervangen het over bouten die aan de versnellingsbak zitten...dat ik die ook mee moet bestellen. Weet iemand over welke bouten, en artikelnummer hij het heeft en hoeveel bouten ik moet bestellen? Ik heb hier echt geen kaas van gegeten.

Ook merk ik sinds enkele dagen dat de centrale deurvergrendeling van de schuifdeur raar/laat reageert. Beide motortjes van de portieren hebben we via Ali express vervangen en nu doet ook de schuifdeur raar en reageert erg traag. Moet ik dat motortje ook vervangen of kan ik die ook bij Ali weer bestellen? Zo ja of nee...ik heb hier dan natuurlijk ook een bestelnummer van nodig. Het gaat om een centrale deurvergrendeling met sleutel.


Mijn dank is groot.

Groetjes, Petra
Groetjes, Petra
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33821
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Artikel nummers gezocht

Bericht door Multivan Generation »

Die bouten heb ik hier nog nieuw liggen..
12 stuks..
6 per kant nodig.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Hanssyncro
Berichten: 918
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Artikel nummers gezocht

Bericht door Hanssyncro »

Bouten zitten er, zo vertelde Hans toen ik net bij hem was, bij de as als je ‘m koopt. Dank voor het aanbod.
Groetjes, Petra
Gebruikersavatar
BertusS
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 mei 2017, 10:20
Locatie: regio Arnhem-Nijmegen

Re: Artikel nummers gezocht

Bericht door BertusS »

ik kom op:

JZW 407 449 GX

voor een complete aandrijfas met homokineten met ABS-ring, schakelbak en i.c.m. motorcodes aac,abl,acv,aes,aet,aeu,aja,ajt,apl,avt,ayc,ayy

de losse homokineten zijn:

JZW 498 350 DX motorzijde
JZW 498 340 EX wielzijde (met ABS)

volgens ifinterface.com komen ze allen per twee, (links en rechts), even op letten als je 't gaat bestellen...

Als Hans een zwaardere (150pk) tdi (AHY / AXG) heeft, heb je weer andere nodig, maar als ik 't blog zo las denk ik 't niet.

kan een andere weetjeweller dit dubbelchecken?
Hanssyncro
Berichten: 918
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Artikel nummers gezocht

Bericht door Hanssyncro »

Dank voor je reactie, hier kom ik wel uit 👍
Groetjes, Petra
Hanssyncro
Berichten: 918
Lid geworden op: 22 okt 2015, 16:01
Locatie: Maasbracht

Re: Artikel nummers gezocht

Bericht door Hanssyncro »

Ze hebben 'm op kenteken gevonden. Dank jullie wel voor het meedenken.
Groetjes, Petra
Plaats reactie