Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 Westfalia ex NL ex D

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Bartzagato
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 jun 2018, 23:09
Locatie: Mol - België

T4 Westfalia ex NL ex D

Bericht door Bartzagato »

Hoi,

Hier ben ik, de 3e eigenaar van Max, een mooie T4 Westfalia California. Ik ben Bart uit Mol, heb wel wat meer oldtimers - vooral Italiaans geweld - maar deze keer ben ik voor Max gegaan, een trouwe Duitse 2,4d uit 1991 met (naar verluid) de 2de motor. Ondertussen Heb ik al 8000km bij de teller gekregen en zal hij over paar weken in Frankrijk de 333333km mogen vieren.
Altijd perfect onderhouden en eigenlijk geen klachten buiten de paar ouderdomskwaaltjes die er zijn.
We zijn (mijn vrouwtje en ik) fervente “off the grid” kampeerders en slapen dus waar we kunnen. De app park4night is een heuse hulp, maar we hebben zelf een redelijke neus en vinden overal wel een zalig plekje om te verblijven.
Op onze ritten komen we regelmatig andere T4’s tegen en steken altijd onze hand enthousiast in de lucht.

Fotos posten, daar ben ik wat onhandig in, maar een witte T4 met hefdak kennen jullie wel he. :knipoog

Een veelposter zal ik niet worden, ook op andere fora ben ik dat niet, maar techniek zit me in de vingers, dus als ik ergens een antwoord op weet (dat nog niet gegeven is), dan hoor je me wel....

Ciaokes

Bart
1991 VW T4 California - 2.4d - :campingT4
2005 VW T5 ex-flikkenbus - 2.5tdi - :T4politie
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: T4 Westfalia ex NL ex D

Bericht door Snautzer »

Welkom Bart. Gelukkig dat er zo weinig witte t4 rond rijden zodat we je direct kunnen herkennen als we er 1 op een afgelegen plek in het weiland zien :lach veel lees en reis plezier.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33840
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T4 Westfalia ex NL ex D

Bericht door Multivan Generation »

Welkom..

Fotos posten, daar ben ik wat onhandig in, maar een witte T4 met hefdak kennen jullie wel he. :knipoog
Is tegenwoordig heel gemakkelijk.
Je schrijft je bericht.
Naar beneden staan 2 knoppen: voorbeeld en verstuur.
Ga nog verder naar beneden en zie: opties en bijlagen.

Klik op bijlagen. Foto selecteren op je computer en uploaden, een voor een, naar het forum.
Daarna op verstuur klikken en klaar.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
JeremyP
Berichten: 217
Lid geworden op: 21 jul 2019, 18:02
Locatie: Baasrode O-Vl

Re: T4 Westfalia ex NL ex D

Bericht door JeremyP »

Hallo Bart,

Welkom, heb ook recent een witte 2.4d westfaliia met hefdak van 91 aangeschaft :toppie
Maar heb er nog geen 8000km mee gereden.

Wat zijn de ervaringen om met een hefdak off grid te camperen?

Mvg Jeremy
Uit Dendermonde B.
Plaats reactie