Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Rammelen ruitje in tussenwand

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VWin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2019, 13:08
Locatie: Roosendaal

Rammelen ruitje in tussenwand

Bericht door VWin »

Ik word een beetje gek van het rammelend geluid van het raampje in het tussenschot.
Als ik er tegenaan druk is het weg dus volgens mij zit er ruimte tussen de ruit en het kunststof.
Weet iemand hoe dit zit bevestigd en kan ik er kit of iets dergelijks tussen spuiten?
Aan de cabine zijde zie ik een kunststof rand maar dit zit volgens mij gewoon vast dus vermoed ik dat het ruitje vanuit de laadruimte geplakt zit of zo?
Kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die het gerammel een beetje moe begint te worden. :lach

Gr

Erwin
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat :lach
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3695
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Rammelen ruitje in tussenwand

Bericht door krekwakwol »

Ik zou er gewoon een paar dotjes kit in de hoeken tussen spuiten en dan even laten drogen voor je weer gaat rijden. Dan moet het rammelen wel weg zijn lijkt me.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
VWin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2019, 13:08
Locatie: Roosendaal

Re: Rammelen ruitje in tussenwand

Bericht door VWin »

krekwakwol schreef: 03 sep 2019, 20:27 Ik zou er gewoon een paar dotjes kit in de hoeken tussen spuiten en dan even laten drogen voor je weer gaat rijden. Dan moet het rammelen wel weg zijn lijkt me.
Ik zal morgen eens op mijn gemak kijken, vermoed dat ik vanuit de laadruimte moet zijn om dat voor elkaar te krijgen want aan de cabinezijde zit een omgesloten rand. Dank voor de tip in ieder geval :goodidea
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat :lach
Plaats reactie