Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ben der wel klaar mee ***Part IV***

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Ben der wel klaar mee ***Part IV***

Bericht door jacobsentertainment476 »

Zo, na enige tijd wat problemen te hebben uitgezocht toch maar het besluit genomen om er een eind aan te maken.
Ik had net voor de zomer al wat olie in de koelvloeistof en na wat zoek werk toch gehoopt dat het de olie koeler was. Direct een vervangende geregeld en net voor de vakantie aan vervangen, schone vloeistof er in etc gelijk een service beurt gegeven en fijn op vakantie gegaan.
Bij terug komst toch weer eens checken en ja hoor weer olie in de koelvloeistof, dit in combinatie met de rest heb ik dus besloten dat het genoeg is. De auto is alles behalve betrouwbaar en na 15 jaar/305.000km mag het ook wel. Ik heb de bus gekocht met 164 op de klok dus heb er redelijk veel van genoten.

Wat mankeert er momenteel allemaal aan;
-Olie in de koelvloeistof
-Veer rechts voor is een klein stuk afgebroken en moet vervangen worden.
-Kabel gebroken voor de linker elektrische schuifdeur
-Af en toe springt ie in de noodloop met melding dat laaddruk niet hoog genoeg is, intercooler is al vervangen.
-Buiten om wat schade aan achter bumper, wielkast rechts achter en er moet een nieuw gespoten spoiler op.
Alles bij elkaar is het mij te veel om er nog wat van te maken, ben de interesse wel een beetje kwijt.

Don't worry er is niemand die medelijden met mij hoeft te hebben, ik heb me een Touareg 4,2Tdi gekocht, dus het lokt ook niet meer om in de bus te rijden. Mocht er iemand zijn die belang bij de bus heeft laat het me weten, ik zoek een schovel/bobcat en hij staat me niet in de weg onder de carport. Met een beetje moeite en wat liefde kan er weer een prima t5 met veel luxe van gemaakt worden.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Plaats reactie