Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Intro / draaiknop rugleuning stoel

vragen over de T4
Plaats reactie
Ridicule80
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 apr 2019, 20:34

Intro / draaiknop rugleuning stoel

Bericht door Ridicule80 »

Hallo! Na oneindig lezen, wat pb's en zelfs wat aankopen via het forum nu dan een echt bericht :).
Korte intro: Rik uit Utrecht, sinds vorig jaar eigenaar van een Originele California uit 1998 in mooi turkoois metallic (wat is ookalweer de duitse naam van die kleur :vraagteken )

Afgelopen weekend stonden we op natuurcamping 'Het Bos Roept' bij Den Oever, dicht bij Wieringen. Erg mooi plekje en als je los kunt staan (zoals wij) dan kan je heel vrij staan daar. Zie ook de foto.
20200619_200212.jpg
Op de terugweg van die trip had ik ineens de draaiknop van de stoel in mijn handen. Blijkbaar was de vorige eigenaar nogal van het lijmen / herstellen, want de kunststof lipjes waren allen afgebroken en er zit flink wat kit/lijm in de knop.
Dan nu de vraag: Heeft iemand zo'n knop voor mij? Of kan ik hem beter even schoonmaken en ook weer lijmen? Het lijkt me een eenvoudig onderdeel dat je zo weer vastklikt, maar de knop dit ik via poptopshop zie heeft wel een heel exclusief prijsje.... (https://www.poptopshop.nl/a-51109956/t4 ... escription)

Thanks alvast!
Rik.
Gebruikersavatar
8ze
Berichten: 60
Lid geworden op: 06 aug 2017, 21:24
Locatie: Veluwe

Re: Intro / draaiknop rugleuning stoel

Bericht door 8ze »

google eens op 357881671 en je komt ze tegen voor een fractie van die prijs.

Wietze
Ridicule80
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 apr 2019, 20:34

Re: Intro / draaiknop rugleuning stoel

Bericht door Ridicule80 »

Top! Thanks Wietze!
Plaats reactie