Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waarschuwingslampje voor verlichting op dashboard gloeit af en toe op bij T4 van 1996

vragen over de T4
Plaats reactie
fredje
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 jan 2011, 19:46

Waarschuwingslampje voor verlichting op dashboard gloeit af en toe op bij T4 van 1996

Bericht door fredje »

Mijn waarschuwingslamje voor verlichting gloeit af en toe op op het dashboard al mijn lampen branden goed alleen het mistachterlicht is eruit en de zekering ook kan het hieraan liggen? en kan het kwaad kan het je accu leegtrekken?
Gr.Fred
fredje
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 jan 2011, 19:46

Re: Waarschuwingslampje voor verlichting op dashboard gloeit af en toe op bij T4 van 1996

Bericht door fredje »

Nog ter aanvulling misschien weet dan iemand een oplossing,ik heb de zekering en het lampje van het mistachterlicht verwijderd en er staat nog steeds stroom op de fitting ook al staat alles uit het is mij een raadsel misschien heeft iemand dit ook eens gehad?
RRider
Berichten: 194
Lid geworden op: 29 jan 2013, 20:12
Locatie: Vijfhuizen

Re: Waarschuwingslampje voor verlichting op dashboard gloeit af en toe op bij T4 van 1996

Bericht door RRider »

Hallo Fred, heb je misschien een foto of een plaatje van het symbool?
Brandt het lampje als de auto op contact staat, of ook als de auto uit staat?
fredje
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 jan 2011, 19:46

Re: Waarschuwingslampje voor verlichting op dashboard gloeit af en toe op bij T4 van 1996

Bericht door fredje »

Met starten gaat het lampje op het dashboard branden onder het rijden gaat hij aan en uit en als ik het contact uitzet dooft hij langzaam op het dashboard zit hij uiterst rechts zekering 10 van het mistachterlicht als de zekering eruit is en het contact af en ik doe de lamp in het mistachterlicht gaat de lamp branden dus als ik alle stroom eraf heb en ik doe de lamp in het mistachterlicht gaat hij branden dit is toch niet normaal het is een VWTransporter T4 2.5 tdi 5 cylinder van 1996
Groeten
Fred
Plaats reactie