Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kentekenplaatverlichting werkt niet

vragen over de T5
Plaats reactie
Banditodub
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2017, 20:17

kentekenplaatverlichting werkt niet

Bericht door Banditodub »

goedemorgen, kreeg te horen dat mn kentekenplaatverlichting niet meer werkte en deze vervangen er zaten al leds in dus met goede moed vervangen maar doen nog steeds niks!
De zekering nr 11 is ook goed dus dat is ook uitgesoten.Nu is de vraag kan ik nog verder kijken?
De Houder lijkt me de laatste optie waar die lullige pinnetjes in klikken of zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan aanboren?
Het is een t5 uit05
1.9 tdi 2004 met 6 bak, GT1756v hybride turbo, toyo custom intercooler, PB6 remmen, kat delete pijp van pptuning uitlaat scorpion, vmaxx extreme, multivan bumper, gp achterbumper, gp hella achterlichten
Angelo-anneveld
Berichten: 846
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: kentekenplaatverlichting werkt niet

Bericht door Angelo-anneveld »

Banditodub schreef: 01 aug 2021, 08:18 goedemorgen, kreeg te horen dat mn kentekenplaatverlichting niet meer werkte en deze vervangen er zaten al leds in dus met goede moed vervangen maar doen nog steeds niks!
De zekering nr 11 is ook goed dus dat is ook uitgesoten.Nu is de vraag kan ik nog verder kijken?
De Houder lijkt me de laatste optie waar die lullige pinnetjes in klikken of zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan aanboren?
Het is een t5 uit05
Meet eerst met multi meter op de contact punten waar je de lampjes in drukt zeg maar.
Wanneer je daar 12v meet. Weet je dat het circuit gewoon goed is. En het gewoon aan je lampjes ligt.

Wat ik al een keer heb gehad is dat de contact punten geoxideerd waren. Die heb ik toen weer blank gemaakt en alles werkte weer. Wellicht heb je dat probleem ook.

Groetjes
DE KNEU
Berichten: 230
Lid geworden op: 22 aug 2019, 19:38

Re: kentekenplaatverlichting werkt niet

Bericht door DE KNEU »

2 lampjes in 1 keer kapot ?dat zou wel heel toevallig zijn..de nieuwe leds al omgedraaid geplaatst ? Nog geen resultaat ?dan inderdaad meten is weten.
Plaats reactie