Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Aansluiting, stekker luchmassameter niet betrouwbaar? Update turbo druk blijft achter
Re: Aansluiting, stekker luchmassameter niet betrouwbaar? Update turbo druk blijft achter
Als de gekozen waardes kloppen en de motor is op temperatuur staat de pomptiming in ieder geval niet goed.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
- Multivan Generation
- Berichten: 34475
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: Aansluiting, stekker luchmassameter niet betrouwbaar? Update turbo druk blijft achter
Zo presenteer je data:VWT4 schreef: 31 dec 2021, 16:35De log was ook nog een oude zie ik, De nieuwe is geplaatst. Turbodruk blijft enorm achterMultivan Generation schreef: 31 dec 2021, 16:25 Even ongenuanceerd, wat een teringgetallenbrij.
Gooi je logjes eerst eens door CSV converter bewerk het bestand dan in excel en plaats de grafiek dan hier..
Wat ik zo al zag klopt je brandstofpomp timing alweer niet..
De pomptiming zie ik staat op all 1Z, moet acv zijn dus die moet ik morgen opnieuw doen?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Aansluiting, stekker luchmassameter niet betrouwbaar? Update turbo druk blijft achter
Ik zie dat ik met mijn beperkte kennis er nu ook niet uit ga komen. Is het normaal dat de gele lijn ook zo beweegt van boven naar onder bijvoorbeeld.
Maandag de garage gewoon maar bellen dat het niet is gelukt om tot een goed resultaat te komen en dan maar op zoek naar de juiste oplossing.
Maandag de garage gewoon maar bellen dat het niet is gelukt om tot een goed resultaat te komen en dan maar op zoek naar de juiste oplossing.