Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Help!! Koelkast t4 westfalia blijft vriezen.

vragen over de T4
Plaats reactie
Sandervandijk39
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2022, 22:48

Help!! Koelkast t4 westfalia blijft vriezen.

Bericht door Sandervandijk39 »

Ik heb een t4 qestfalia uit bj 2000 met een r134 koelkast erin met het beruchte cpt blokje

Nou heb ik hier wat problemen mee. Hij gaat aan en koelt alles goed alleen hij stopt niet met koelen met gevolg dat alles bevriest

al eerder is mijn lader gereviseerd door henkK uit Amsterdam dus ik heb met henkK contact opgenomen en ben bij hem langsgegaan en heeft alles doorgemeten.

.waardes van de temperatuurvoeler/sensor die zijn goed
.waardes/spanning op de draden is ook goed
.cpt blokje werkt.
20220702_155721.jpg
Het enige wat overblijft is fout communicatie van de boardcomputer en de koelkast zelf.

Zijn idee was, vraag even of ze je op het weetjewel forum willen helpen. Dus hierbij mijn vraag.

Is er iemand in de buurt van Baarn(amersfoort) die een boordcomputer heeft liggen of van wie ik zijn boordcomputer mag testen of mijn probleem dan verholpen is. ?

Het is alleen aansluiten en de koelkast aanzetten en dan ongeveer een uurtje laten koelen om te kijken of dat hij dan wel afslaat en hij dan niet bevriesd. Uw boordcomputer kan hierdoor niet stuk gaan.

Mocht mijn probleem dan verholpen zijn dan weet henkK waar het probleem zit en kan hij kijken of dat hij mijn boordcomputer nog kan maken.

zie fotos van mijn boordcomputer en type koelkast
Bijlagen
20220625_231101.jpg
Laatst gewijzigd door Sandervandijk39 op 05 jul 2022, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandervandijk39
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jun 2022, 22:48

Re: Help!! Koelkast t4 qestfalia blijft vriezen.

Bericht door Sandervandijk39 »

Koelkast
Bijlagen
20210904_144514.jpg
Plaats reactie