Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hor voor schuifdeur en matrastopper te koop

weetjewel marktplaats, alleen 2e hands spullen , voor een weetjewel prijs
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
Plaats reactie
anananan
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 jun 2020, 09:03
Locatie: Zaandam

Hor voor schuifdeur en matrastopper te koop

Bericht door anananan »

Kan ik nog iemand blij maken met deze bijna-nieuwe goede spullen voor de camper?

Vorig jaar heb ik de muggenhor voor de re. schuifdeur van de T6 aangeschaft a €161,67
Ik heb (stom! ik weet het) niet goed schoongemaakt voor ik de lusband opplakte en gedeeltes van de lusband gingen los bij het hele hete weer van afgelopen zomer. Ik vind hierdoor inmiddels de klittenband toch onhandig en ik ga nu over op een magneetsluiting.
Omdat de hor zelf nauwelijks gebruikt en in perfecte staat is, hoop ik iemand anders er voor een zeer vriendelijk prijsje blij mee te maken.
50e+ verzendkosten en ik stuur hem aan je op.
Let op: je zult dus zelf zelfklevende lusband (of magneten?!) moeten aanschaffen voor het bevestigen van de hor aan de bus.

Comfortabele Matras / topper 110x200x4 Marco Polo en California nieuw gekocht in 2022 voor €160, is enkele keren gebruikt, maar wij zijn toch voor twee Duvalaysets gegaan omdat dit zo makkelijk is met opbergen.
Is nog in perfecte staat en mag ook weg voor €50,-, deze wel graag ophalen in Zaandam
Foto's kan ik maken op verzoek. Bij vragen stuur me een bericht
Groetjes!
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4457
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Hor voor schuifdeur en matrastopper te koop

Bericht door Henk-1 »

Hoi anananan,
zou je er ook even een foto bij kunnen voegen .
Dit is verplicht.
viewtopic.php?t=26866

hier tips hoe je dat kunt doen
viewtopic.php?t=65303
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Plaats reactie