Ik heb een vraag over mijn voorfront van de vw t4 multivan 96'. Die is aan het roesten en moet vervangen worden.
Nu zit er een voorbalk in zoals hieronder op de foto
Ik ben ook tweede hands aan het zoeken en dan krijg ik eigenlijk alleen maar de volgende te zien. Wat is hierin het verschil?
Voorfront bumper balk
Re: Voorfront bumper balk
Ik denk dat dit korte en lange neus bumperdelen zijn en dus verschillend
Happy with the
Driver Michael
2.5 tdi chipped to 130 pk 340 dkm
Driver Michael2.5 tdi chipped to 130 pk 340 dkm
Bij de eerste foto staat duidelijk dat deze bestemd is voor een lange neus (wijsneus). Tweedehands vast nog wel te vinden maar ook nog nieuw origineel te koop bij JSParts https://www.jsparts.nl/Bumperbalk-Frontbalk-Wijsneus
Niet goedkoop maar dan weet je wel dat het past en dat je er geen werk aan hebt om de oude zooi van een ander te ontroesten en te behandelen.
Zolang de originele onderdelen nog te vinden zijn zou ik daar altijd voor kiezen.
Niet goedkoop maar dan weet je wel dat het past en dat je er geen werk aan hebt om de oude zooi van een ander te ontroesten en te behandelen.
Zolang de originele onderdelen nog te vinden zijn zou ik daar altijd voor kiezen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
En is er iemand toevallig bekend met het imitatie spul van blic? Scheelt een hoop geld, maar weet niet of het ook een hoop werk met zich extra mee brengt