Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
camper is door geroest op te veel plekken.
camper is door geroest op te veel plekken.
Hoi mijn camper 2.5 tdi komt niet meer door de apk i.v.m. roestschade aan de onderlant van de bus . verder is hij in orde.
ik wil hem het liefste in zijn geheel verkopen. Wat kan ik het beste doen? Hoe kan ik de meeste waarde er voor krijgen?
ik wil hem het liefste in zijn geheel verkopen. Wat kan ik het beste doen? Hoe kan ik de meeste waarde er voor krijgen?
Re: camper is door geroest op te veel plekken.
Ik zou me niet teveel illusies maken over de waarde. Het is geen Westfalia, het TDI logo op de neus doet anders vermoeden maar het is een 57kW motor. Onderzijde dus doorgerot en al negen maanden zonder apk. Kilometerstand heb je niet genoemd maar volgens RDW onlogisch, dus wellicht teruggedraaid.
Misschien dat een sloper er nog iets voor wil geven of je kunt het camper interieur verkopen als dat nog een beetje de moeite waard is. Ik vermoed echter een zelfbouw interieur en daar krijg je ook niet de hoofdprijs voor.
Misschien een knutselaar die er nog brood in ziet maar die zal flink moeten investeren en zal voor de aanschaf niet veel overhebben.
Misschien dat een sloper er nog iets voor wil geven of je kunt het camper interieur verkopen als dat nog een beetje de moeite waard is. Ik vermoed echter een zelfbouw interieur en daar krijg je ook niet de hoofdprijs voor.
Misschien een knutselaar die er nog brood in ziet maar die zal flink moeten investeren en zal voor de aanschaf niet veel overhebben.
Laatst gewijzigd door Hanz op 14 mei 2025, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- krekwakwol
Was de AAB motor er ook nog in de 96'er T4 dan?
Maar bij de RDW maken ze er ook een stamppotje van.
Maar bij de RDW maken ze er ook een stamppotje van.
Laatst gewijzigd door krekwakwol op 14 mei 2025, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Ooit een nosejob gehad?
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
AAB tot eind 1998 gebouwd, dus combinatie met wijsneus wel mogelijk. Nosejob zou ook kunnen, dat verklaart dan het verkeerde logo.
Een TDIetsepietsje.
Volgens RDW is het ook een lange wielbasis. Op de foto niet goed te zien maar als dat echt waar is dan zit er een hefdak op voor een lange wielbasis. Dat kan nog wel geld waard zijn.
Het is een zelfbouw camper lwb.Er zit een andere motor in dan op kenteken. Een102 pk tdi uit 2003.
Heeft wel al 580.000 op de teller. Een wijsneus is er ook samen met de motor in gekomen. Projekt 2008 weetjewel . Heb er tot aan keuringsdatum
mee gereden is motorisch goed onderhouden. Voor nieuwe banden en achter nieuwe remklauwen.
Jammer dat hij zoveel roestschade heeft, anders kon hij nog wel jaren mee.
Heeft wel al 580.000 op de teller. Een wijsneus is er ook samen met de motor in gekomen. Projekt 2008 weetjewel . Heb er tot aan keuringsdatum
mee gereden is motorisch goed onderhouden. Voor nieuwe banden en achter nieuwe remklauwen.
Jammer dat hij zoveel roestschade heeft, anders kon hij nog wel jaren mee.
Deze auto heeft zijn papieren niet echt op orde. Registratie bij RDW is niet correct en na die motorwissel had de auto gekeurd moeten worden. Gewichten zullen dan ook niet meer kloppen. En die 580.000 km, is dat voor de motor of voor de rest van de auto?
En om iets te kunnen zeggen over de waarde van het camperdeel is het wel handig een paar foto's te plaatsen. Ook wel nodig om de staat van de auto zelf te beoordelen. Op deze ene foto is niet veel te zien.
En om iets te kunnen zeggen over de waarde van het camperdeel is het wel handig een paar foto's te plaatsen. Ook wel nodig om de staat van de auto zelf te beoordelen. Op deze ene foto is niet veel te zien.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat hefdak, is dat van SCA?
Als de tentstof nog goed is, dan kan dat best wat nog wat waard zijn.
Complete wijsneus als om bouwpakket wordt ook regelmatig verkocht.
Motor en versnellingsbak lukt ook wel qua verkoop.
Kan een leuke donorauto zijn om bijvoorbeeld een 2.4 diesel wat meer pepers te geven.
Als de tentstof nog goed is, dan kan dat best wat nog wat waard zijn.
Complete wijsneus als om bouwpakket wordt ook regelmatig verkocht.
Motor en versnellingsbak lukt ook wel qua verkoop.
Kan een leuke donorauto zijn om bijvoorbeeld een 2.4 diesel wat meer pepers te geven.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Mik hem in een veiling als projectwagen. Niet meer naar omkijken.
Groet, Ronald