Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw tentdoek monteren op een T5?

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Nieuw tentdoek monteren op een T5?

Bericht door Multivan Generation »

:toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Wing64

Bericht door Wing64 »

Jaja, Ik ben heel blij met de hulp van Erdem. Onze T5 staat er weer fris bij met een nieuw T6 doek. En, hij is zeker niet dunner dan het T5 doek hoor. Het is dubbel uitgevoerd. Lichte binnenkleur, maar veel donkerder binnenin dan het T5 doek. Ons T5 doek was niet heel slecht. Een scheurtje en een klein gaatje. Ik zal deze beschadigingen repareren met dat plakdoek en dan aanbieden voor degene die dit doek toch interessant genoeg vinden om te monteren.
bvddobb

Bericht door bvddobb »

Wing64 schreef: 25 mei 2025, 17:59 Jaja, Ik ben heel blij met de hulp van Erdem. Onze T5 staat er weer fris bij met een nieuw T6 doek. En, hij is zeker niet dunner dan het T5 doek hoor. Het is dubbel uitgevoerd. Lichte binnenkleur, maar veel donkerder binnenin dan het T5 doek. Ons T5 doek was niet heel slecht. Een scheurtje en een klein gaatje. Ik zal deze beschadigingen repareren met dat plakdoek en dan aanbieden voor degene die dit doek toch interessant genoeg vinden om te monteren.
Jouw nieuwe doek lijkt inderdaad veel donkerder dan ons nieuwe doek…
Plaats reactie