Hallo,
ben bezig een cassette luifel te monteren. Hierbij het volgende probleem. Op de camper zit een hefdak en een vamooserail. De luifel is een Fiamma F43 van uitvoering voor een korte wielbasis. Heb hierbij de passende adapterset besteld. Bij het aanbrengen van de grondplaatjes op de camper moet ik 9 mm gaten boren en hierin komen blindklinkmoeren M6 De gaten heb ik gemaakt maar10 mm lager zit een verstevigingsbalk zodoende krijg ik de blindklinkmoeren er niet in deze zijn 15 mm lang. Moet ik ook gaten boren in die verstevigingsbalk? of hoe verder.
groet Theo
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Cassette luifel monteren
Re: Cassette luifel monteren
Heb je het gatenpatroon volgens de handleiding uitgemeten? Kan mij niet herinneren dat ik de versteviginsbalk tegenkwam bij de luifelsteunen.
Groet, Ronald
- krekwakwol
Re: Cassette luifel monteren
Volgens mij zijn er ook wel kortere blindklinkmoeren.
Of je houdt ze tijdens het aantrekken met de tang iets hoger, want het is eerst de onderkant die uitzet, dan gaanderweg verder naar beneden drukken, volgens mij heb ik het toen ook zo gedaan. En een beetje (Sikaflex) kit onder het kraagje van de blindklinkmoer, zodat er geen vocht tussen het dak en het randje van de blindklinkmoer kan komen.
Of je houdt ze tijdens het aantrekken met de tang iets hoger, want het is eerst de onderkant die uitzet, dan gaanderweg verder naar beneden drukken, volgens mij heb ik het toen ook zo gedaan. En een beetje (Sikaflex) kit onder het kraagje van de blindklinkmoer, zodat er geen vocht tussen het dak en het randje van de blindklinkmoer kan komen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008