Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T6 ombouwen
- krekwakwol
Re: T6 ombouwen
Tjonge, dat is even balen voor je, daar zou ik ook goed ziek van zijn.
Ik mag hopen dat je je bus wel weer hebt.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Bus hadden hun voor ons aan gekocht, stond op bedrijfsvoorraad, dus die is waarschijnlijk ook foetsie....krekwakwol schreef: 02 jun 2025, 13:12 Tjonge, dat is even balen voor je, daar zou ik ook goed ziek van zijn.
Maar dat bedoel ik, als je het dan echt goed voor hebt met je klanten, het gaat mis, en je hebt echt ballen, dan bel je me op en dan zorgen we er samen voor dat dan in ieder geval die bus nog op onze naam komt....
Maar helaas die ballen waren er schijnbaar niet, een lullig briefje schrijven dat ze het beschadigde vertrouwen zo erg vinden was schijnbaar de weg van de minste weerstand...
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Volkswagen T6 Wally-van, 2025.
-
Angelo-anneveld
Waar staat dat ding? Dan haal je hem toch eigenhandig op..
- krekwakwol
Maar wat ik raar vind, als je de website bezoekt https://campr.nl/ staat er niets over fallissement of niet meer actief, volgens hun site kun je gewoon nog een camper laten ombouwen.
Dan heb je toch echt geen bred, maar een komplete deur voor je kop.
Maar idd wat Angelo-Anneveld schrijft, heenrijden, desnoods neem je leden van de plaatselijke sportschool of motorclub mee en ophalen, met het aankoop contract of wat voor bewijzen je ook hebt van betaling, in je binnenzak.
Maar idd wat Angelo-Anneveld schrijft, heenrijden, desnoods neem je leden van de plaatselijke sportschool of motorclub mee en ophalen, met het aankoop contract of wat voor bewijzen je ook hebt van betaling, in je binnenzak.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Heel stoer allemaal natuurlijk, maar we weten ook allemaal heus wel dat het zo niet werkt...
Aan de andere kant als ik in de bak zit heb ik ook geen camper nodig....
Aan de andere kant als ik in de bak zit heb ik ook geen camper nodig....
Hun hebben zelf hoogstwaarschijnlijk niet eens een sleutel meer, is allemaal in handen van de curator.krekwakwol schreef: 02 jun 2025, 15:42 Maar wat ik raar vind, als je de website bezoekt https://campr.nl/ staat er niets over fallissement of niet meer actief, volgens hun site kun je gewoon nog een camper laten ombouwen.
Het is toch echt zo.... Misschien hebben ze ook al geen toegang meer tot hun eigen site etc.
Telefoons worden ook niet meer gelezen
https://www.faillissementsdossier.nl/nl ... r-b-v.aspx
- krekwakwol
Nee, sorry, heb je helemaal gelijk in.
Ik kan alleen maar op een zo goed mogelijke afloop voor je hopen
Ik kan alleen maar op een zo goed mogelijke afloop voor je hopen
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
- Multivan Generation
- Contacteer:
En dan lees je Google reviews van de laatste 2 weken waarin mensen heel positief schrijven over dat bedrijf
Ik hoop voor jullie op het allerbeste.
Hoe ver waren ze nu eigenlijk met jullie toekomstige camper? Wat was de laatste update?
Misschien rechtstreeks actief zelf contact opnemen met de curator? Wellicht is er iets mogelijk?
Sterkte de komende tijd!
Hoe ver waren ze nu eigenlijk met jullie toekomstige camper? Wat was de laatste update?
Misschien rechtstreeks actief zelf contact opnemen met de curator? Wellicht is er iets mogelijk?
Sterkte de komende tijd!
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
-
Angelo-anneveld
Staat de bus nog daar? Dat is de vraag..
zoja ook zonder sleutel kan die nog mee..
dan heb je iig wat terug…
Zo zie ik het.
En anders bericht me maar prive
Zo zie ik het.
En dan.....??Angelo-anneveld schreef: 02 jun 2025, 19:56 Staat de bus nog daar? Dat is de vraag..
Zo zie ik het.
Dan heb ik een bus gestolen die officieel niet van mij is en zonder papieren of sleutels.....
Wat moet ik in Godsnaam dan met dat ding?
Ook al voel ik mij misschien als vuil behandeld, en ik snap heus wel wat je bedoeld, maar ik ga er geen crimineel voor worden, dat is mijn eer te na....
Ja, echt bizar, ik zag het ook...Multivan Generation schreef: 02 jun 2025, 19:29 En dan lees je Google reviews van de laatste 2 weken waarin mensen heel positief schrijven over dat bedrijf![]()
![]()
Sterkte de komende tijd!
De site en alle sociale media is ook nog gewoon in de lucht
Het laatste wat we weten is gevilt, kabels getrokken, ruiten en bed-extensie er in, dak er op, standkachel, draaiplateaus, rails extra stoelen, luifel.
Maar we hadden al anderhalve week geen update/foto's gehad, dus wellicht waren ze verder.
Rechtsbijstand hebben we ingeschakeld.
Ja, zou mooi zijn als we de bus met alle inbouwdelen kunnen "krijgen", dan bouw ik hem zelf wel af, dat lukt wel.
Die krijg ik toch wel gewoon gekeurd bij het RDW mag ik hopen (dak, draaiplateaus, extra stoelen) zonder de back-up van de bouwer?
Heb zoiets ook eens meegemaakt. Was wel veel minder ernstig, een wasmachinereparatie onder garantie dus heeft mij geen geld gekost. Maar via website kon gewoon een reparatieafspraak gemaakt worden, systeem gaf ook keurig melding dat de monteur onderweg was, maar nooit een monteur gezien. Bleek dat het bedrijf al een maand failliet was. Blijkbaar houdt een curator dit soort systemen zo lang mogelijk in de lucht in verband met eventuele doorstart. Maar gedupeerde of nieuwe klanten voelen zich dan wel flink genomen om het maar netjes te zeggen.
Nu maar hopen dat de belastingdienst en de bank niet alles opsnoepen en dat er voor de klanten nog iets overblijft.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gatsie, wat vervelend voor jullie. Een tijdje geleden las ik inderdaad iets over een failliet bedrijf hierover en dat de klanten gedupeerd zijn. Dit soort "ondernemers" hebben geen ruggengraat. Ze weten zelf allang hoe het ervoor staat, maar gaan toch door met het misleiden van hun klanten. Heel vervelend. Het gaat om veel geld. Hopelijk krijgen jullie nog iets terug. Maar een faillissement wordt doorgaans aangevraagd door de belastingdienst omdat er grote belastingschulden zijn. Wellicht een schuld uit de Covid periode. In dat geval zie ik het helaas somber in.
Sowieso is het echt triest hoeveel bedrijven zich onvoldoende voorbereiden op de terugbetaling van de Covid schulden. Die gasten mogen zichzelf geen ondernemers noemen wat mij betreft.
Sowieso is het echt triest hoeveel bedrijven zich onvoldoende voorbereiden op de terugbetaling van de Covid schulden. Die gasten mogen zichzelf geen ondernemers noemen wat mij betreft.
-
Angelo-anneveld
Wing64 schreef: 08 jun 2025, 11:48 Gatsie, wat vervelend voor jullie. Een tijdje geleden las ik inderdaad iets over een failliet bedrijf hierover en dat de klanten gedupeerd zijn. Dit soort "ondernemers" hebben geen ruggengraat. Ze weten zelf allang hoe het ervoor staat, maar gaan toch door met het misleiden van hun klanten. Heel vervelend. Het gaat om veel geld. Hopelijk krijgen jullie nog iets terug. Maar een faillissement wordt doorgaans aangevraagd door de belastingdienst omdat er grote belastingschulden zijn. Wellicht een schuld uit de Covid periode. In dat geval zie ik het helaas somber in.
Denk niet dat camper bedrijven gedupeerd zijn tijdens covid…
Meeste campers zijn gebouwd en verkocht in die tijd
Nou, je zou versteld staan van de bedrijven die in die tijd Covidsteun hadden aangevraagd en hebben gekregen. In Harderwijk zit het hoofdkantoor van een Volvo dealer (Broekhuis). Het is een van de grootste dealerbedrijven van Nederland. Ze hebben heel veel geld. Maar in die tijd hadden ze, in Harderwijk, het grootste bedrag aan Covidsteun gekregen. Toendertijd kon op internet opzoeken wie welke bedrag had gekregen.