Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
gezocht: clip van stelschroef koplamp
gezocht: clip van stelschroef koplamp
Balen... set koplampen Project Zwo helemaal gereviseerd en bij het monteren van de laatste lamp breekt de clip van de verstelschroef af - plastic wellicht helemaal broos geworden.
Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken naar vervanging?
Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken naar vervanging?
Laatst gewijzigd door brugseb op 02 jun 2025, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: gezocht: clip van stelschroef koplamp
P2 lampen? Volgens mij zijn de clipjes van BMW hetzelfde. Zal ik eentje naar he toesturen? Stuur maar een berichtje.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
-
T4Twin0182
Als jij ze verkoopt ben ik wellicht ook geinteresseerd (nadat de topicstarter geholpen is).J vd Pal schreef: 01 jun 2025, 16:03 P2 lampen? Volgens mij zijn de clipjes van BMW hetzelfde. Zal ik eentje naar he toesturen? Stuur maar een berichtje.
Mvg
Hey Jasper
voor zover ik weet zijn de P2 inderdaad voorzien van BMW (reeks 3?) koplampen; wat heb je in de aanbieding? Stuur me anders gerust een PB, of mocht je onderdeelnummer voor me hebben... Dan vervang ik ze meteen allemaal (6 stuks voor de grootlichten, de gewone lichten hebben zwarte clips).
groets
Bart
voor zover ik weet zijn de P2 inderdaad voorzien van BMW (reeks 3?) koplampen; wat heb je in de aanbieding? Stuur me anders gerust een PB, of mocht je onderdeelnummer voor me hebben... Dan vervang ik ze meteen allemaal (6 stuks voor de grootlichten, de gewone lichten hebben zwarte clips).
groets
Bart
Volgens mij passen de zwarte ook, zijn alleen iets dieper of ben ik mis?
De grote lampen zijn van een BMW, de kleine voor het grootlicht niet. Zijn aparte lampen van Hella. Zitten ook in een aantal modellen Hymer camper en in een Delta HF Integrale volgens mij.
De grote lampen zijn van een BMW, de kleine voor het grootlicht niet. Zijn aparte lampen van Hella. Zitten ook in een aantal modellen Hymer camper en in een Delta HF Integrale volgens mij.
Groeten
Jasper
Jasper
Met de tips en een oude topic op het forum bij deze uitgekomen - ik neem aan dat dit de gezochte zijn?
https://nl.aliexpress.com/item/32989781533.html
https://nl.aliexpress.com/item/32989781533.html
Hoi Bart,
Ja, dat zijn ze. Als je jouw adres stuurt dan stuur ik er eentje naar he toe.
Groeten
Jasper
Jasper
Merci voor het aanbod Jasper, ik bestelde intussen het hele setje, dan vervang ik meteen alles (er was nog een clipje met "3" pootjes...).J vd Pal schreef: 03 jun 2025, 11:28 Hoi Bart,
Mochten ze toch niet passen dan hoor je me!
Groets
Bart