Dit bericht 'pin' ik maar even zo.Pascal-141 schreef: 10 jun 2016, 16:22Een 88PK kun je voorzien van een interkoeler (kleine van een 102PK , of een grote van een 151PK) in combinatie met een chip (herprogrammatie) , dan heb je al rond 115PK , doe je er ook nog verstuivers bij van een 102PK (incl bijhorende ECU herprogrammatie voor de 2 trapsverstuivers) , dan kun je veilig richting 130PK (meer kan ook , maar zou ik niet aanraden) . Kosten ? 102pk interkoeler meestal rond 125eur , chippen zal rond 300a400eur zijn , verstuivers : sterk uiteen lopend , afhankelijk van de staat en aantal km's dat ze gelopen hebben .Marcel_VW schreef:Bedankt voor deze reacties, daar kan ik wat mee. Een 88pk blok ombouwen naar 102+ pk wat voor kostenplaatje hangt daar dan grofweg aan?
.
Katalysator leegmaken zou ik zowieso ook doen . Kost je niks , en levert je enkele PK's op .
Zou zo'n upgrade ook passen op mijn 2.4d aab Syncro? Heeft volgens mij geen katalysator?