Hallo,
Ik probeer de radio, een RCD-310, te vervangen, maar deze krijg ik er niet uit.
Bij de nieuwe Android unit zitten 4 sleuteltjes, waarmee dat zou moeten kunnen. Zie hieronder de video. Lijkt heel makkelijk...
Op een oud topic kwam ik eenzelfde probleem tegen, maar diegene (@fresco) heeft het uiteindelijk opgelost met een grote schroevendraaier en veel kracht. Dat doe ik liever niet.
Zie topic viewtopic.php?t=63556ds
Heeft iemand tips?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Radio T5 California vervangen, wil niet los
Radio T5 California vervangen, wil niet los
Laatst gewijzigd door MartinW op 28 jul 2025, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Radio T5 California vervangen, wil niet los
Je gebruikt nu de sleuteltjes die behoren aan de Android radio?
Gewoon een juist setje kopen om je originele radio te ontgrendelen. Kost niet veel.
Groeten Peter
Gewoon een juist setje kopen om je originele radio te ontgrendelen. Kost niet veel.
Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Re: Radio T5 California vervangen, wil niet los
Hallo Peter,
Dank voor je reactie (mijn antwoord bleef even uit daar mijn account was geblokkeerd doordat ik mijn e-mailadres had gewijzigd).
Intussen heb ik een setje juiste sleutels besteld en gistermiddag ontvangen. En daarmee was de radio er inderdaad heel makkelijk uit te krijgen. Ik wist dus niet dat er verschil zat in die sleuteltjes...
Kinderen blij, dan kunnen we nu muziek streamen in de auto
Op de foto zoals het er nu uit ziet.
Dank voor je reactie (mijn antwoord bleef even uit daar mijn account was geblokkeerd doordat ik mijn e-mailadres had gewijzigd).
Intussen heb ik een setje juiste sleutels besteld en gistermiddag ontvangen. En daarmee was de radio er inderdaad heel makkelijk uit te krijgen. Ik wist dus niet dat er verschil zat in die sleuteltjes...
Kinderen blij, dan kunnen we nu muziek streamen in de auto
Op de foto zoals het er nu uit ziet.