Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Netjes voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Jelijn

Netjes voorstellen

Bericht door Jelijn »

Na een tijdje gluren op dit forum vond ik het toch wel netjes jullie even te laten weten wie jullie steeds begluurt. Zeker nu mijn meisjesdroom meer vorm krijgt en ik al zover ben dat we proefritten maken in verschillende VW campers😉

Ik ben Jeijn, woon regio Nijmegen. Ben dus nog niet in bezit van....maar nu wel zover dat het trekken van camping naar camping met een tent steeds meer een dingetje wordt en er (voldoende) budget is gespaard.

Liefst had ik een nostalgisch modelletje maar aangezien ik op autogebied nogal a-technisch ben leek me dat niet haalbaar.
Heb al een hoop info opgedaan over modellen en indelingen maar ook over waterpompen, PDE's, spruitstukken, DPF, EGR, tandwielen enz.

Soms misschien niet altijd handig om alles te lezen want brengt me ook aan het twijfelen of ik de callis die ik op het oog heb wel moet bekijken als je over al die problemen leest🫣.
Heb nu proefritten gedaan en staan voor een paar T5, 2.5tdi's 130PK, handgeschakeld uit 2005 en 2007 (240/290/115d km op tellers) bij verschillende dealers/bedrijven in de regio.

Ach ja gewoon gaan uithoren, rijden, beleven en histories natrekken en wie weet hier nog eens verder advies inwinnen.....
krekwakwol

Re: Netjes voorstellen

Bericht door krekwakwol »

Hallo Jelijn, welkom hier.
Tja, met een T5 moet je ook een beetje geluk hebben, de onze (zie onderschrift) heeft nu dik 370.000 km op de klok en doet het nog prima, wel is er een verstuiverbrug gemonteerd om de motor ook de komende jaren betrouwbaar te houden.
Maar we maken er mooie reizen mee door Europa.
Dus succes met je zoektocht
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie