Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Stoeltjes achterklep
-
edwardfotografie
Stoeltjes achterklep
Heeft iemand ervaring met Brunner stoeltjes?
Ik sprak dit weekend iemand die liet weten dat ze in de achterklep van een California passen en een stuk comfortabeler zitten dan de originele.
https://www.brunner.it/nl/sangria/3768-sangria.html
Ik sprak dit weekend iemand die liet weten dat ze in de achterklep van een California passen en een stuk comfortabeler zitten dan de originele.
Re: Stoeltjes achterklep
Hier komt de Brunner als winnaar uit een test:
https://offandroad.com/themen/wohnmobil ... alifornia/
Bijbehorend filmpje:
https://offandroad.com/themen/wohnmobil ... alifornia/
Bijbehorend filmpje:
-
edwardfotografie
Ahhh top - dankjewel Mark 
Jij ook bedankt voor de tip! Ik ga ze bestellen!
-
edwardfotografie
Klinkt wel goed hè - praktijk leert dat wij voor een weekend altijd onze grote Crespo stoelen meenemen (wat veel plaats inneemt).
Op deze manier hoeft dat misschien niet meer.
Op deze manier hoeft dat misschien niet meer.
Geen ervaring met dit merk maar we hebben een vergelijkbare stoel bij De Jong in Hattem gekocht. Past idd in de klep en zit stukken beter dan de originele stoelen.edwardfotografie schreef: 10 aug 2025, 11:12 Heeft iemand ervaring met Brunner stoeltjes?
Waarom er standaard zulke waardeloze stoelen worden geleverd is mij nog steeds een raadsel.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Dit is een mooie tip!
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
-
edwardfotografie
Hmmm
Stoelen besteld en vandaag een e-mail ontvangen dat ze niet meer leverbaar zijn
Stoelen besteld en vandaag een e-mail ontvangen dat ze niet meer leverbaar zijn
Ik zal even een update geven mbt deze stoelen.
Ik heb er nu 4 in het antraciet aangeschaft. Beetje ondoordachte actie achteraf. Ik wilde de 2 in de klep vervangen en mijn andere 2 crespo stoelen ook. Niet opgelet dat deze stoelen geen verstelbare rugleuning hebben.
Ze passen inderdaad prima in de achterklep, alleen even de zwarte voetjes verwijderen waarmee hij normaliter op de grond rust. Op de originele stoelen zitten deze trouwens sowieso niet.
Wat mij is opgevallen:
-je zit er een stuk beter op, vooral opvallend is dat het zitvlak een stuk langer is. Voor mijn kids van 7 en 9 is het zitvlak te lang waardoor ze niet goed bij de rugleuning komen. De rugleuning is een stuk hoger wat prettiger zit.
-hij ziet er kwalitatief minder uit dan de originele, buizen zijn een stukje dunner. Stoel is niet wankel oid. Afwerking is een stukje minder.
-helaas past mijn Calicap niet meer tussen de stoel wat met een originele wel ging. Niet heel erg maar wel het vermelden waard.
Naar mijn mening is dit een goede vervanger van de originele stoelen die sowieso niet echt lekker zitten. Je hebt meer stoel en dik gevoerd wat ook heel prettig is.
Ik heb er nu 4 in het antraciet aangeschaft. Beetje ondoordachte actie achteraf. Ik wilde de 2 in de klep vervangen en mijn andere 2 crespo stoelen ook. Niet opgelet dat deze stoelen geen verstelbare rugleuning hebben.
Ze passen inderdaad prima in de achterklep, alleen even de zwarte voetjes verwijderen waarmee hij normaliter op de grond rust. Op de originele stoelen zitten deze trouwens sowieso niet.
Wat mij is opgevallen:
-je zit er een stuk beter op, vooral opvallend is dat het zitvlak een stuk langer is. Voor mijn kids van 7 en 9 is het zitvlak te lang waardoor ze niet goed bij de rugleuning komen. De rugleuning is een stuk hoger wat prettiger zit.
-hij ziet er kwalitatief minder uit dan de originele, buizen zijn een stukje dunner. Stoel is niet wankel oid. Afwerking is een stukje minder.
-helaas past mijn Calicap niet meer tussen de stoel wat met een originele wel ging. Niet heel erg maar wel het vermelden waard.
Naar mijn mening is dit een goede vervanger van de originele stoelen die sowieso niet echt lekker zitten. Je hebt meer stoel en dik gevoerd wat ook heel prettig is.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Ik heb er dus 2 over als je wilt.edwardfotografie schreef: 14 aug 2025, 23:45 Hmmm![]()
Stoelen besteld en vandaag een e-mail ontvangen dat ze niet meer leverbaar zijn![]()
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Als Edward ze niet wil, heb ik wel belangstelling.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
-
edwardfotografie
Sorry - uit het oog verloren.
Wij hebben ze ook bij een andere aanbieder besteld.
Wij hebben ze ook bij een andere aanbieder besteld.