Opgelost!
Met beetje guidance van camper centrum Amersfoort op t juiste spoor gezet..
Na testen van de 230v aansluiting aan het keukenblok ( geen spanning) dus van de bron opnieuw gestart.
Dus CE stekker gemeten: geen spanning
Opengemaakt en bleek een draad los....
Aangesloten, alles werkt
Groet
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Hola, ik lees dit oude draadje en ik vroeg me af of het daarna zo is gebleven. Ik heb eenzelfde California uit 2012 en ook hetzelfde probleem. Bedoel jij dan met de CE stekker, waar een draadje los zat, de stekkeraansluiting aan de wagen?
Als ik de 'walstroom' aansluit, dan lijkt ie eerst gewoon op te laden en zie ik ook een stekkertje in display, maar eigenlijk willekeurig stopt ie op een gegeven moment met laden, en verdwijnt het stekkertje uit display. Soms duurt het wel paar uur maar soms maar een kwartier. Echt volledig willekeurig. Waardoor ik ook denk dan aan een soort van los contact, die bij beweging in camper wel of niet connectie maakt...
Afijn. Vandaar even nieuwsgierig nu hoe het bij jou is afgelopen.
Hoe t nu met "onze" T5 gaat weet ik niet, jaar geleden verkocht.
Bij mij zat het euvel dus in de CE stekker die je aan de buitenzijde in de ' wandcontactdoos ' steekt.
Dat ie bij jli na enig moment op de display moet meer zichtbaar is vermoed ik eerder een probleem in het interne circuit ( lader? Display?)
Suc6
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--