Hallo,
Heb loszittende hemelbekleding en aan de zijkant rechts achterin. Heb spuitbus Kiravans en dat lijkt goed spul te zijn. Echter is doek/bekleding gekrompen of zo; is in ieder geval te klein (erg krap). Of moet je die ruimte opvullen met iets?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bekleding los
- krekwakwol
Re: Bekleding los
Kun je het met een haarfohn misschien iets verwarmen en een beetje uitrekken?
Ik zou geen electrische verfafbrander gebruiken, want dat wordt al snel te heet.
Ik zou geen electrische verfafbrander gebruiken, want dat wordt al snel te heet.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Ach, na verloop van tijd laat de bekledingsstof los van de foamrug die geplakt zit aan het koetswerk. Dat gebeurt bij heel veel auto's na verloop van tijd (15 jaar??). Zo ook bij Land Rover(s) en Mercedes. Dat komt doordat het schuimrubber verpulvert met de jaren.
Ik denk dat een nieuw stukje bekledingsstof plakken het mooiste resultaat oplevert.
Als je de oude stof terug plakt heb je kans dat de lijm door de stof heen komt.
Groet,
Erik.
Ik denk dat een nieuw stukje bekledingsstof plakken het mooiste resultaat oplevert.
Als je de oude stof terug plakt heb je kans dat de lijm door de stof heen komt.
Groet,
Erik.
-
RealRedHair
Nou loszittende stukje hemelbekleding zo goed als mogelijk even gelijmd. We zullen zien hoelang het blijft zitten. Voor nu voldoende.
Achter is stukje stof te klein omdat foamrug/schuimrubber verteerd is dus daar moet iets onder om het op te vullen. Armleuning heeft verder niet echt een functie en moet er gewoon beetje netjes uit zien. Iemand idee wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken. Ik zit te denken aan iets dat je niet of beperkt kunt indrukken anders komt stof weer los.
Achter is stukje stof te klein omdat foamrug/schuimrubber verteerd is dus daar moet iets onder om het op te vullen. Armleuning heeft verder niet echt een functie en moet er gewoon beetje netjes uit zien. Iemand idee wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken. Ik zit te denken aan iets dat je niet of beperkt kunt indrukken anders komt stof weer los.
-
RealRedHair
Heb met oud slaapmatje de ruimte opgevuld en stof erover heen geplakt en randjes in spleet rondom geduwd. Zit best okay lijkt het.