Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

22" velgen

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
topsun
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:09
Locatie: Hengelo (Ov.)
Contacteer:

22" velgen

Bericht door topsun »

Hallo,

Heeft iemand ervaring met 22" velgen onder een T5.

M.v.g.
Bryan
Afbeelding
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: 22" velgen

Bericht door ferry395 »

hoi brian ik heb ervaring met 22 inch rijd goed maar let wel op koop goeie velgen niet een setje van 1500 compleet met banden want die zijn krom voor je het weet ik heb ac scnitzer eronder van bmw 7 serie/x5 maar wel originele dus harde wielen en goede banden.
En tuurlijk heb je minder comfort maar het oog wil ook wat en ik moet je zeggen het valt mij mee ik heb 10,5 j rondom en rijd super voor 265-30-22 en achter 295-25-22 maar rijd echt top alleen een nadeel en dat is je kan er max 20 duizend kilometer mee rijden en dus weer voor 1500 aan banden kwijt bent.
Gr Ferry.

Afbeelding
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
HP Hulscher
Berichten: 167
Lid geworden op: 01 jul 2007, 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: 22" velgen

Bericht door HP Hulscher »

volgens mij zitten jullie in dezelfde business (naam van de een en het bussie van de ander). Misschien verklaart dat jullie gezamenlijke wens op 22inch te rijden. Mijn boekhouder wil ook graag dat ik blijf investeren, maar elke 20.000 km hele dure banden onder mijn bus zetten..... Over smaak valt niet te twisten
T5-nov 2007-kwb-130pk-automaat-offroadgrey-16"Ronal-sidebars-60jr ed.
mat3
Berichten: 43
Lid geworden op: 22 sep 2007, 14:42

Re: 22" velgen

Bericht door mat3 »

Dit is een engelsman met 22" kahn velgen en projectzwo kit:

Afbeelding


grtzzzzzz
Gebruikersavatar
topsun
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:09
Locatie: Hengelo (Ov.)
Contacteer:

Re: 22" velgen

Bericht door topsun »

Hoi Ferry, wat is de ET waarde van jou velg.

Groetjes Bryan
ferry395 schreef:hoi brian ik heb ervaring met 22 inch rijd goed maar let wel op koop goeie velgen niet een setje van 1500 compleet met banden want die zijn krom voor je het weet ik heb ac scnitzer eronder van bmw 7 serie/x5 maar wel originele dus harde wielen en goede banden.
En tuurlijk heb je minder comfort maar het oog wil ook wat en ik moet je zeggen het valt mij mee ik heb 10,5 j rondom en rijd super voor 265-30-22 en achter 295-25-22 maar rijd echt top alleen een nadeel en dat is je kan er max 20 duizend kilometer mee rijden en dus weer voor 1500 aan banden kwijt bent.
Gr Ferry.

Afbeelding
Afbeelding
Damy

Re: 22" velgen

Bericht door Damy »

Tis allemaal leuk hoor elke 20.000 km investeren in banden....alleen als je geen bijtelling betaald ziet de belastingdienst dit toch anders dan een investering.... :zwaai
Gebruikersavatar
ferry395
Berichten: 1193
Lid geworden op: 29 jan 2007, 19:13

Re: 22" velgen

Bericht door ferry395 »

nou ten eerste bijtelling betaal ik gewoon want waarom zal ik het niet doen scheeld een hoop ellende ,en ja als ik het niet betaal scheeld het een hoop geld maarja ik vind het nou eenmaal mooi en als ik iets moois wil zal ik ervoor moeten betalen.

De et waarde zal ik morgen even bekijken het gaat net aan maar verlagen oid is helemaal geen optie hoor zoals die van de engels man dan gaan je banden nog eens sneller slijten ,want dan slijten schuin af en dan kan je er maar 20 a 25 dznd km mee rijden.
En dat mer kahn is wel leuk maar geloof dat je een nwe set kan halen voor 1700 kijk wel goed of je geen b keuze krijgt gr ferry
T5 volledig ABT 224pk www.HORIZONBRUIN.nl
voor al u ZONNEBANKEN-SAUNA'S-FITNESSAPPARATUUR-COLLAGEENBANKEN-HOTTUBE'S
Gebruikersavatar
topsun
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:09
Locatie: Hengelo (Ov.)
Contacteer:

Re: 22" velgen

Bericht door topsun »

Hoi Ferry,

Was ik weer. Ik laat er luchtvering onderzetten, kan ik hem dan laten zakken wanneer ik wil.
Net zoals jou betaal ik ook gewoon de bijteling en neem ik op de koop toe dat de banden elke 20.000 km
vervangen moeten worden (is aftrekbaar. Ha Ha). Ja je moet er wat voor over hebben dat ze je nakijken.
Als die helemaal klaar is, zal ik hem op de site zetten.

M.v.g.
Bryan
ferry395 schreef:nou ten eerste bijtelling betaal ik gewoon want waarom zal ik het niet doen scheeld een hoop ellende ,en ja als ik het niet betaal scheeld het een hoop geld maarja ik vind het nou eenmaal mooi en als ik iets moois wil zal ik ervoor moeten betalen.

De et waarde zal ik morgen even bekijken het gaat net aan maar verlagen oid is helemaal geen optie hoor zoals die van de engels man dan gaan je banden nog eens sneller slijten ,want dan slijten schuin af en dan kan je er maar 20 a 25 dznd km mee rijden.
En dat mer kahn is wel leuk maar geloof dat je een nwe set kan halen voor 1700 kijk wel goed of je geen b keuze krijgt gr ferry
Afbeelding
Plaats reactie