Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Inhouden 2.5 benzine 1992

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stn1
Berichten: 86
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:55

Inhouden 2.5 benzine 1992

Bericht door stn1 »

Hallo,

Ik heb een 1992 westfalia california met een 2.5 5 cilinder benzine. Nu is de uitlaat al compleet vervangen door een rvs fox systeem. Maar de auto blijft stotteren. Wat kan dit zijn? Bougies zitten vast.. verklaart al wat of niet?

Bedankt iig voor tips en suggesties
T4 california coach bj 1999. 50mm verlaagd. Getinte ruiten. Ronal 16 inch. Smoke achterlichten. Silver vision knipperlichten. Aerotwin wissers voor en achter. Embleemloze grille
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Inhouden 2.5 benzine 1992

Bericht door matje86 »

boogie,s of brandstoffilter? :T44EVER ik zeg maar wat
ik heb meer verstand van stoelen :muur
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
j.d.hukema
Berichten: 849
Lid geworden op: 14 mar 2007, 15:19
Locatie: groningen

Re: Inhouden 2.5 benzine 1992

Bericht door j.d.hukema »

Heb je de bogies kabels al vervangen.Als deze slecht worden gaat hij ook slecht lopen of stotteren.Heb ik gehad met een golf die ik had. Een kabel was slecht en het was net of hij steeds op drie poten ging lopen en hield in. Of anders compressie op meten [slechte klep].
Of als je een verdelerkap hebt zit hier geen scheurtje in ,of zijn de punten in de verdelerkap wel blank Vervang hem kosten niet veel.En zoals matje zegt is je vilter wel schoon,ook de luchtfilter.

Dick :ikrij
Groetjes Dick 1076 Afbeelding
Gebruikersavatar
bas caravelle
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 jan 2007, 08:51
Locatie: Huizen ( Noord Holland )

Re: Inhouden 2.5 benzine 1992

Bericht door bas caravelle »

als ik mij niet vergis heb je ook een vacuum slangetje aan jouw rekeneenheid zitten. Zit deze wel goed. Bij een 2.5 tdi levert dit ook weleens problemen op. De vacuum op je rekeneenheid regelt letterlijk je inspuiting.

gr. Bas
VW Caravelle 2.5 Tdi Lwb 1997
Gebruikersavatar
stn1
Berichten: 86
Lid geworden op: 29 mar 2008, 09:55

Re: Inhouden 2.5 benzine 1992

Bericht door stn1 »

ok.. zal die dingen eens nakijken morgen. Ben benieuwd... nu niet echt lekker zo. :T44EVER
T4 california coach bj 1999. 50mm verlaagd. Getinte ruiten. Ronal 16 inch. Smoke achterlichten. Silver vision knipperlichten. Aerotwin wissers voor en achter. Embleemloze grille
Plaats reactie