Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

invoeren t5

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rob63
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2007, 20:07
Locatie: bergen op zoom
Contacteer:

invoeren t5

Bericht door rob63 »

via dit forum wil ik aan de leden vragen of er iemand al eens een t5 heeft ingevoerd vanuit duitsland of belgie?
wil in 2009 een nieuwe of kort gebruikte t5 aanschaffen liefst lange wielbasis 174 pk automaat.
in duitsland is het mogelijk om een multivan met lange wielbasis te kopen maar klopt dit?
De caravelle zal ik uit belgie moeten halen , mischien kan onze belgische wjw mij daarin helpen (advies).
Ik hoor graag jullie reactie :wjw :toppie .

Groeten Rob
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: invoeren t5

Bericht door Donald4Motion »

dat van die lange MV moet wel mogelijk zijn. heb al diverse foto's gezien, maar nog niet live.

misschien een idee om ze beide bij de zelfde dealer te halen, dikkere korting :toppie
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: invoeren t5

Bericht door Guus NLB »

Ik woon in België, rijd mijn T5 echter op NL kenteken i.v.m. bedrijf.
BPM betaal ik toch niet, en de btw kan ik nou gewoon in NL aftrekken.
Wat zou de zin moeten zijn van het invoeren van een nieuwe T5 vanuit B naar NL ?
Volgens mij scheelt het niet in de prijs en de uitvoeringen zijn niet gelijk dus vergelijken is lastig.
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: invoeren t5

Bericht door painter »

Guus NLB schreef:Ik woon in België, rijd mijn T5 echter op NL kenteken i.v.m. bedrijf.
BPM betaal ik toch niet, en de btw kan ik nou gewoon in NL aftrekken.
Wat zou de zin moeten zijn van het invoeren van een nieuwe T5 vanuit B naar NL ?
Volgens mij scheelt het niet in de prijs en de uitvoeringen zijn niet gelijk dus vergelijken is lastig.

Meestal komt er onzin uit de Kemisstad, maar deze keer heeft deze (Belg) gelijk. :bifun :bifun :bifun :bifun :peace :peace :peace
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
topsun
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2008, 23:09
Locatie: Hengelo (Ov.)
Contacteer:

Re: invoeren t5

Bericht door topsun »

Hoi Rob,

Die van mij (Caravelle ComfortLine) komt uit Duitsland. Was aanmerkelijk goedkoper ong. 7000,00.
En hiernaast na bestelling binnen 8 weken geleverd. Let wel op dat d.z.g.n. Multivan verlengde
uitvoering gelijk is als een Caravelle, het dashboord is niet als die van een Multivan.

M.v.g.
Bryan
Afbeelding
quercusgarden
Berichten: 217
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: invoeren t5

Bericht door quercusgarden »

Rob,
Hier een link welke het invoeren en wat erbij komt kijken goed beschrijft.
http://www.californiacoach.nl/
Zit zelf al een tijdje te kijken voor het invoeren van een T5 daar er veel meer opties opzitten en de 2de hands T5 hier amper afschrijft.
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 583
Lid geworden op: 26 jul 2007, 16:24
Locatie: Amersfoort

Re: invoeren t5

Bericht door Roel »

Mijn transporter komt wel uit belgie, en mij scheelde het toch wel kwa prijs met hier in nederland, en tevens zaten er ook standaard opties op die hier appart besteld moeten worden. :ikrij
Ik heb hem niet zelf geimporteerd, maar gekocht bij een bedrijf in limburg,

:zwaai
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Plaats reactie