Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wie weet, of heeft toevallig.......

vragen over de T4
(con)standkachel
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 mei 2007, 23:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door (con)standkachel »

Spatbordranden in chrome en zwart zijn te koop via de webshop van Reimo: http://www.reimo.nl
Je wordt dan naar de duitse site omgeleid. Gebruik de zoekfunktie en zoek op Radlaufleiste.

Dit voorjaar heb ik een roestig stuk onder de linker instapbak (laten) vervangen. Het bewuste deel kwam van http://www.carparts-online.nl
Prima service.
Dehler Profi GL
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door bartt4 »

staan op marktplaats ook grome kuiprandjes
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4458
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door Henk-1 »

Grover532 schreef: De spatbordranden zijn zo verkankert dat er eigenlijk niets meer aan te doen is.
Nu wilde ik daar van die kunstof kappen overheen zetten, maar kan op internet nergens vinden waar die dingen te krijgen zijn.
Heee Grover,

Ik heb van die kunststof randen erop geplakt
Dietrich heeft-had ze te koop, wel errug duur 100 euro per rand toen
Voordeel is , het staat weer super strak
Nadeel , als het al giga aan het roesten is dan kun je hierover wel gaan plakken maar het roest toch door
De roest kont dan onder die kunststof kappen vandaan , en de lijm laat dan ook los
Hier word je dan ook niet vrolijk van

Ik zou nieuwe randen erin laten lassen , niets eroverheen plakken
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Grover532
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:45
Locatie: Oosternieland ( Gr. )

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door Grover532 »

Hoi Henk,

Ja, ik weet dat het niet de beste oplossing is, maar tis de moeite echt niet meer waard. Ik wilde er ook nieuwe bumpers opzetten, maar durf de oude er niet af te halen, want de ophangpunten zijn allemaal weggerot. Zitten nu met zelftappers aan het chassis vast. En zo kan je aan de gang blijven. Ik wil de spatbordranden eerst spuiten met bodycoating, dan die randen erop zetten, en vastzetten met pompnagels, want met lijm blijven ze inderdaad niet vastzitten. Hij wordt overgespoten met machineverf, die veel dikker is dan autolak, en dan hoop ik dat de meeste onevenheden weg zijn ( voor een tijdje ).
Morgen eerst maar even aan het bellen. Staan ze gewoon op marktplaats!!!. Dat ik ze daar niet gevonden heb :bonk :bonk :bonk
Zal tzt proberen een foto te plaatsen. Bus ziet er nu heftig uit in 5 kleuren. ( grootste gedeelte is nu oranje van de rode menie ) :bifun :bifun :bifun

Rudi :T44EVER
Gebruikersavatar
patje1010
Berichten: 235
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:47
Locatie: Purmerend

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door patje1010 »

De spatbordranden zijn zo verkankert dat er eigenlijk niets meer aan te doen is.

Wat een taal zeg dat hoort hier niet thuis vind ik maar ja wie ben ik .

Gr Patrick
JJ@
Berichten: 1125
Lid geworden op: 13 jun 2007, 18:35

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door JJ@ »

patje1010 schreef:De spatbordranden zijn zo verkankert dat er eigenlijk niets meer aan te doen is.

Wat een taal zeg dat hoort hier niet thuis vind ik maar ja wie ben ik .

Gr Patrick
je zegt het zelf al :bifun :bifun :bifun

maar hoezo wat een taal ,die randen zijn nou eenmaal kanker randjes
kanker hebben we allamaal bij de een breekt het uit en bij de ander niet ,we moeten er mee leren leven ook al is dat hard en zwaar en zo is het net bij een bus .
Gebruikersavatar
patje1010
Berichten: 235
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:47
Locatie: Purmerend

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door patje1010 »

Ik denk daar wat anders over maar als iemand die taal wil gebruiken heeft het zeker nog niet in familie plaats gevonden. Discussie sluiten anders volgen er nog meer pagina`s over het wel of niet gebruiken van dit woord.
JJ@
Berichten: 1125
Lid geworden op: 13 jun 2007, 18:35

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door JJ@ »

patje1010 schreef:Ik denk daar wat anders over maar als iemand die taal wil gebruiken heeft het zeker nog niet in familie plaats gevonden. Discussie sluiten anders volgen er nog meer pagina`s over het wel of niet gebruiken van dit woord.
mijn schoonpa is er vorig jaar overleden longkanker,me pa heeft huidkanker goedaardig tot nu toe,me oom overleden aan longkanker en zo zijn er nog een paar in me fam.

zoiets is bijna het zelfde als dat er in staphorst geen ikea is want zonder vloeken zet je niks van ikea in elkaar :bonk

collega van mij heeft een jongetje met het drown cindrown (hoe je het ook schrijft) maar hoe vaak wij mongool zeggen en ons samen weer corrigeren wil je niet weten ....
Grover532
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 jan 2007, 23:45
Locatie: Oosternieland ( Gr. )

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door Grover532 »

Laat ik het kort houden , voor ik weer een fout woord ga gebruiken.
Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen, en heb er ook geen moment bij stil gestaan dat ik met dat woord mensen zou raken. Weet niet anders dan dat dit een gewoon nederlands woord is die je voor diverse onderwerpen aan kan wenden. Einde discussie.

Iedereen nog bedankt voor de info

Groetjes
Rudi
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door bartt4 »

RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Wie weet, of heeft toevallig.......

Bericht door Johan191 »

Tsja, een beetje blik vervangen moet ik ook, spatbordranden een het voorste deel van de dorpels. Is één stuk, wanneer ik de foto;s op de links zo bekijk. ik zit alleen die gek nog te zoeken die dit voor mij wil doen voor een normale prijs.
Schadebedrijfje vragen hier, wordt je ook niet echt vrolijk van. KUnststof heb ik ook aan zitten denken, maar dat is meer voor het oog verbergen en daaronder lekker verder laten rotten. Dat is geen oplossing maar uitstel van executie.
Denk dat ik binnenkort maar een oproep plaats via de marktplaats van de voetbalclub, wie weet staat er één op hier in de buurt die mij wil helpen. En dan toch maar gaan voor de Harry oplossing. Wat ik tot nog toe heb gedaan aan antiroestbehandeling heeft weinig zoden aan de dijk gezet, want het komt zo weer terug. En dat is jammer wanneer je een blok in je bus hebt liggen wat nu net 124.000 heeft gelopen.
Plaats reactie