Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

SKLOMAN

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Skloman
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2008, 10:41

SKLOMAN

Bericht door Skloman »

Hi Ik ben Toin met de forumnaam SKLOMAN.
Sinds 2 jaar de gelukkige bezitter van een T4 2.5 TDI DC uit het jaar 2000, 256000km
Samen met Zuzana runnen wij een een galerie in moderne Tsjechische glaskunst. (sklo=glas)Vandaar onze aanschaf van de Transporter. Als leek moet ik zeggen dat ik een beetje opzag om met een bus te gaan rijden,m maar na 2 jaar op de weg wil ik niets anders meer! Typisch zo'n geval van eerst zelf ondervinden. Wat een comfort, overzicht en vermogen.....

Ik ben in aanraking gekomen met het forum omdat ik vorige week pech kreeg met mijn distributieketting die ik in 2007 keurig heb laten vervangen en nu op de helft van zijn levensduur
is gebroken. De gevolgen hiervan zijn nog niet helemaal duidelijk alleen dat het een duur grapje wordt. Als er mensen zijn met tips houd ik mij van harte aanbevolen.
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: SKLOMAN

Bericht door GerJol 716 »

:wjw hier, dat hadden/hebben wij nu ook; dat gevoel van "wil nooit meer iets anders", het blijft gewoon mooi rijden in zo´n bussie.
Veel plezier op het forum.

P.s. je bedoeld ws. de distriebutiesnaar (T4 hé) die is gebroken. Als je dit bij een erkend bedrijf hebt laten doen in 2007, even checken of het nog in de garantie valt.
Maar goed daar is het VW T4 forum voor, om technische vragen te stellen.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Plaats reactie