Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

deurvergrendeling gaat steeds weer dicht

vragen over de T4
Plaats reactie
Dre 960
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:24
Locatie: Heerenveen

deurvergrendeling gaat steeds weer dicht

Bericht door Dre 960 »

Hoi WJW,ers

In ieder geval een ieder alvast de beste wensen en veel veilige km,s in 2009.
Nu mijn probleem als ik de deur open wil doen met de afstandsbediening gaat hij steeds weer dicht tenzij ik snel de deur open trek dan bijft hij open totdat ik de deur weer dicht doe dan vergrendeld hij weer, volgens mij heb ik dit vorig jaar ook gehad toen het zo koud was en is dit vanzelf weer overgegaan, kan het hier mee iets van doen hebben of moet ik ook gaan denken aan het wel bewuste veertje wat in enkele topics hiervoor wordt genoemd B.V.D. voor de eventuele oplosing van dit probleem met vriendelijke groeten Dre 960
ruwen 445
Berichten: 220
Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:24
Locatie: Castricum

Re: deurvergrendeling gaat steeds weer dicht

Bericht door ruwen 445 »

Goedenmorgen Dre
Ik heb dit probleem af gelopen jaar ook gehad :huilen
Na diversen onderzoeken en verbindingen te controleren,kwam ik er achter dat de bijrijders kant de bedieningsmotor defect was van de vergrendeling.
Bij brezand een nieuwe gekocht 14,50 euro,oude eruit en nieuwe er in gebouwd en probleem verholpen. :adhd

Groetjes Ruud
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: deurvergrendeling gaat steeds weer dicht

Bericht door Roger B. (11)61 »

in de blauwe balk bovenaan links, net achter "geplande meeting(s)" staat "zoeken" als je daar eens gebruik van maakt, vindt je legio topics over dit probleem waarbij je zult merken dat het heel vaak een veertje in het slot is dat dit probleem veroorzaakt
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Ronaldvanderlely
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 apr 2008, 20:30
Locatie: Breda.

Re: deurvergrendeling gaat steeds weer dicht

Bericht door Ronaldvanderlely »

Hoi,

Ik had hetzelfde!! :gif Controleer a.u.b. de draadboom in je linkerportier. Deze geeft veel problemen en diverse storingen. Zie mijn berichten. (e.v.t. heb ik 2 goede servomotoren liggen, maar dit is zeer waarschijnlijk niet de oorzaak)

Gr. Ronald. :driveT4
Berend
Berichten: 87
Lid geworden op: 06 apr 2007, 20:53

Re: deurvergrendeling gaat steeds weer dicht

Bericht door Berend »

Ik heb dit zelfde probleem ook gehad toen het zo koud was nu het nog maar 1 graad boven nul is is het probleem weer weg
Plaats reactie