Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

plaatsing hor

vragen over de T4
Plaats reactie
johan1104

plaatsing hor

Bericht door johan1104 »

Ik heb een T4 camper en wil een hor maken in de schuifdeur. Ik heb een originele (brandrup)hor maar ik kan er niet echt achter komen waar die moet worden gemonteerd (aan welke kant van de deurrail bv) Hoe ik het ding er ook voor houd, ik kom altijs scheef uit. Wie weet waar ik de bevestigingen moet maken?
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: plaatsing hor

Bericht door Beckontheroad »

Hoi Johan, heb bij onze Reimo ook een "hordeur". deze zit met klittenband rondom in de deuropenig van de schuifdeur. In het midden van de hor zit een rits en de onderkant valt hij vrij over de dorpel.
weet niet of dit je helpt?
Suc6
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Coen220
Berichten: 362
Lid geworden op: 15 jan 2007, 10:29
Locatie: Delft

Re: plaatsing hor

Bericht door Coen220 »

Mijn vrouw heeft hem zelf gemaakt, en hij zit boven met de bestaande drukknopen vast en op de deurstijlen heb ik zelf de drukkers gezet (mannetjes met een parker)

mvg
Coen
johan1104

Re: plaatsing hor

Bericht door johan1104 »

Ik snap wel wat je bedoelt, maar komen de drukkers aan de bovenkant binnen de rail van de schuifdeur of er buiten? Met andere woorden kan ik de hor laten zitten als de deur dicht doe of moet die elke keer er worden afgehaald?
Leo45
Berichten: 1452
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23

Re: plaatsing hor

Bericht door Leo45 »

de hor kan je rustig laten zitten als je de deur dicht doet, bij ons zit tie ook rondom met klittenband en op sommige plaatsen wat drukkertjes.

Succes

Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
Coen220
Berichten: 362
Lid geworden op: 15 jan 2007, 10:29
Locatie: Delft

Re: plaatsing hor

Bericht door Coen220 »

Als je op het vw weekend komt , dan moet je maar even komen kijken bij mij of Leo of een ander zeer veel T4 hebben een hoor gordijn, maar de montage verschild wel eens.
Bij mij zit alles met drukkers.
Ik heb een lichtgroene T4 met vast hoogdak voor op het dak staat '' Hotel California"

mvg
Coen
Plaats reactie