Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

hulp bij uhv aansluiting

vragen over de T5
Plaats reactie
martin1953
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 apr 2008, 21:11

hulp bij uhv aansluiting

Bericht door martin1953 »

beste weetjewellers,

heb nu een weekje mijn t5 130 pk 2.5 is een carraelle uitvoering
Ben er erg blij mee hij rijd geweldig.
Ik heb een vraag over de telefoonvoorbereiding op het dasboard re boven het stuur zit een soort houder met een kapje erop er zit een stekkeringang op en daar staat uhv op.
zit er in dit geval al een carkit in de auto en is die aangesloten op de speakers, is er ook bluetooth in? Heb nog geen radio erin, is die nodig voor de telefoon ? Kortom, ik snap er niet veel van. trouwens achter de lampjes bij de voorruitspiegel zitten ook twee ronde soort speakertjes zo groot als een euro, zijn dit misschien microfoons of misschien voor een alarm zit er niet op trouwens.
graag jullie advies

groet,

Martin
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: hulp bij uhv aansluiting

Bericht door Henk250 »

Als je eens begint om te zeggen of de auto nieuw of gebruikt is.

Is ie nieuw,vraag je dealer om uitleg.


Succes.
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: hulp bij uhv aansluiting

Bericht door Jeroen T5 204 »

martin1953 schreef:beste weetjewellers,

heb nu een weekje mijn t5 130 pk 2.5 is een carraelle uitvoering
Ben er erg blij mee hij rijd geweldig.
Ik heb een vraag over de telefoonvoorbereiding op het dasboard re boven het stuur zit een soort houder met een kapje erop er zit een stekkeringang op en daar staat uhv op.
zit er in dit geval al een carkit in de auto en is die aangesloten op de speakers, is er ook bluetooth in? Heb nog geen radio erin, is die nodig voor de telefoon ? Kortom, ik snap er niet veel van. trouwens achter de lampjes bij de voorruitspiegel zitten ook twee ronde soort speakertjes zo groot als een euro, zijn dit misschien microfoons of misschien voor een alarm zit er niet op trouwens.
graag jullie advies

groet,

Martin
" trouwens achter de lampjes bij de voorruitspiegel zitten ook twee ronde soort speakertjes zo groot als een euro, zijn dit misschien microfoons of misschien voor een alarm zit er niet op trouwens"

Hier zitten bij mij de bewegingssensoren van het alarm voor de interieurbewaking.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
martin1953
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 apr 2008, 21:11

Re: hulp bij uhv aansluiting

Bericht door martin1953 »

de auto is drie jaar oud en ik kan bij de dealer niet meer een cradle kopen voor de nokia 6021
ook wil ik graag weten of je perse een radio nodig hebt of dat er al een kit in de auto aanwezig is
daarnaast wil ik graag weten of er in de antenne die op het dak zit lijkt een zwart rubberen blok ook eeen satteliet ontvanger zit. ik kan achter het radiopaneel geen draad hiervan vinden.
groet

Martin
Plaats reactie