Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

wieldoplogo

vragen over de T5
Plaats reactie
jdk
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 jun 2008, 09:05

wieldoplogo

Bericht door jdk »

Mooi woord trouwens wieldoplogo. Wie heeft er ook last van dat het plastic logo spontaan een eigen weg kiest? Mijn T5 California is nu 3.5 jaar oud en van beide voorwielen zijn de logo's losgekomen, één terwijl hij al een paar weken stilstond die vond is dus op de grond. Er is naar mijn mening weinig lijm gebruikt bij het bevestigen. Is dit een meer voorkomend verschijnsel?
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: wieldoplogo

Bericht door Danny »

Of 't een vaker voorkomend iets is weet ik niet maar ook andere merken (bv BMW...) hebben er soms last van (eigen ondervinding) gewoon ontvetten, een spat Tec 7 (of iets dergelijks van montagekit) ertegen en 't ding komt er nooit meer af. lastiger vind ik het als de logo's zelf hun glans (lees afblotten, afschilferen) verliezen. als ze nog mooi zijn kan je ze er gewoon weer aan kleven in 't lelijke geval is 't een nieuw opkleven :knipoog
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

Re: wieldoplogo

Bericht door Kobus »

Ze werden bij mij al na een paar maanden lelijk en begonnen los te laten. Ik denk dat ik de logo's er af haal en de dopjes grijs spuit. Ik ben bang dat een set nieuwe dopjes dezelfde kwaliteit heeft.
stop the rat race
Plaats reactie