laurens schreef:Deze minister was toevallig wel commissaris bij Shell èn lid van milieudefensie. Dus wie weet wat haar ex-bedrijf voor opvolger in petto heeft voor onze geliefde TDI-tjes. Maar tegen dat ze zo ver zijn hebben wij allemaal oldtimers met onze T4 en rijden dus lekker door.
Daar zeg je wat, de eerste proefballon is dus al opgelaten.
Ik heb al wel eens gedacht bij mezelf,
We rijden nu in een sterke T4, en zal hier erg zuinig op moeten zijn.
Ik verwacht namelijk dat we in de toekomst, ivm milieu, brandstofprijzen, brandstof schaarste etc minder sterke motoren gaan krijgen die wel erg zuinig zijn maar niks meer kunnen en mogen trekken. Denk aan de Toyota Prius, daar mag geen eens een trekhaak op gemonteerd worden.
Waar gaan we dan heen met de caravan? Als dat dan nog mag...
Juist met die ouwe trouwe T4 diesel, die ook op alternatieve brandstof kan draaien.
De toekomst zal het leren, maar denk na voordat je de T4 of T5 wegdoet. Het kan wel eens een van de laatste generaties echt sterke autos zijn die we nog mogen rijden van de overheid.
De transport sector zal wel blijven bestaan en de nodige vrijstellingen krijgen.
Het is overigens wel goed om er over na te denken, hoe we de laatste 100 jaar het wereldmilieu naar de knoppen helpen.
Groeten Berrie