Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

droog staan

vragen over de T5
Plaats reactie
Walter
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:43
Locatie: De Meern, Utrecht
Contacteer:

droog staan

Bericht door Walter »

Beste eigenaars van een t5 met achterdeuren, weet iemand een oplossing hoe je een simpel afdakje kan maken boven de twee deuren zodat je gereedschap niet nat word als het regent? Dan hoef je de deuren niet constant open en dicht te gooien als je aan het in -uitladen bent.Dat is het enigste nadeel van de achterdeuren ipv een achterklep
Lisboa

Re: droog staan

Bericht door Lisboa »

Walter schreef:Beste eigenaars van een t5 met achterdeuren, weet iemand een oplossing hoe je een simpel afdakje kan maken boven de twee deuren zodat je gereedschap niet nat word als het regent? Dan hoef je de deuren niet constant open en dicht te gooien als je aan het in -uitladen bent.Dat is het enigste nadeel van de achterdeuren ipv een achterklep
Da's nou precies waarom ik er een met klep heb besteld,
lekker droog staan tijdens laden, lossen en schuilen voor al wat er uit de lucht komt vallen. :bifun :bifun :bifun

Een oplossing? Misschien kun je een zeil onder de dakrand(binnenzijde) bevestigen en deze spannen met zware elastiken op de hoeken van de deuren, na gebruik zo weer op te rollen onder de dakrand. Succes!

Groeten,

Luuk
belgacom
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mar 2007, 19:55
Locatie: zoutleeuw (Belgie)

Re: droog staan

Bericht door belgacom »

Ik zou proberen om een losse achterklep te kopen (ebay) en deze op je achterdeurtjes te leggen wanneer deze openstaan! :bifun :bifun
met vriendelijke groet,

Wilco 244
Walter
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:43
Locatie: De Meern, Utrecht
Contacteer:

Re: droog staan

Bericht door Walter »

het is dus erg moeilijk
robindonne
Berichten: 54
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:51
Locatie: Hlem

Re: droog staan

Bericht door robindonne »

ik dacht dat je wat anders bedoelde met " DROOGSTAAN"

Misschien heb je wat aan dit product , ik heb het zelf ook eens overwogen maar vindt het niet zo'n nette oplossing

http://www.gadgethouse.nl/scripts/prodV ... oduct=6209
Gebruikersavatar
jankees1963
Berichten: 147
Lid geworden op: 19 mei 2008, 21:24

Re: droog staan

Bericht door jankees1963 »

Mischien een oud (of nieuw) rolgordijn binnen aan de bovenkant zijde monteren welke je uit kan trekken en vast haakt aan de openslaande deuren (wel 1 die tegen water kan matuurlijk). :jumpklap

jk :T54LIFE
Afbeelding
alfagek
Berichten: 541
Lid geworden op: 25 okt 2008, 17:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: droog staan

Bericht door alfagek »

Lisboa schreef:
Walter schreef:Beste eigenaars van een t5 met achterdeuren, weet iemand een oplossing hoe je een simpel afdakje kan maken boven de twee deuren zodat je gereedschap niet nat word als het regent? Dan hoef je de deuren niet constant open en dicht te gooien als je aan het in -uitladen bent.Dat is het enigste nadeel van de achterdeuren ipv een achterklep
Da's nou precies waarom ik er een met klep heb besteld,
lekker droog staan tijdens laden, lossen en schuilen voor al wat er uit de lucht komt vallen. :bifun :bifun :bifun
Luuk
Tot er een auto tedicht achter je staat, kan je het met klep wel vergeten om je gereedschap eruit te halen. :bifun :bifun :bifun
De deurtjes kunnen dan nog wel een beetje open om je spullen te pakken. :jump :jump :jump


Oplossing, stukje zeil met magneetstrips en deze op het dak en aan de deuren vast zetten doormiddel van de magneetstrips. :klappen :klappen
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: droog staan

Bericht door Harry 341 »

Ongeveer zoals dit dus........
Afbeelding
Plaats reactie