Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Mark783

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Mark783
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jul 2007, 00:22
Locatie: Wognum NH

Mark783

Bericht door Mark783 »

Leuk om te lezen wie er nu eigenlijk actief zijn op weetjewel en alle zeer intressante achtergrond verhalen.

Daarom zal ik ook maar mijn verhaaltje vertellen. Ik ben Mark, 30 jaar oud en sinds een maand weer woonachtig in Nederland en wel in het wonderschone Wognum (Nh) tesamen met mijn vriendin Jet.

Sinds 2002 de trotse eigenaar van nummer 783, een groene 1.9td uit 1996. Ik ben werkzaam in de luchtvaart industrie (nu alweer een jaar of 10) en tegenwoordig als sales manager voor een enorm groot Helicopter onderhouds bedrijf.

Hiervoor hebben wij 3,5 jaar in Noorwegen gewoond (nabij Stavanger) voor mijn werk. In mijn huidige functie veel op reis (vooral zuid Europa, Midden Oosten en Africa). De T4 staat meer op Schiphol dan thuis op het pad, dus als je op de privium parkeer plaats een bus ziet is de kans heel groot dat deze van mij is, hij valt erg op tussen alle fonkelnieuwe lease auto's.

Tijdens onze tijd in Noorwegen hebben we de bus in de opslag gehad, door het wegvallen van het grijs was de dagwaarde van de bus zolaag dat ik hem er niet voor weg wilde doen. De bus is in deze 4 jaar alleen met vakantie uit de schuur gekomen, nu voor de laatste 6 maanden weer in continue gebruik.

Naast mijn werk, zijn we beide gek op zeilen in alle vormen, zowel op de plassen, ijselmeer als zee/oceaan. Momenteel zijn we opzoek naar een mooie randmeer, dit is de wens voor het komende seizoen.

Oja, sinds afgelopen week, nu ook met T4 4 ever sticker, jaja na 6 jaar in de anoniemietijd, nu ook te spotten (t4 sticker met daarboven de welbekende eland).

Fijne dagen en tot hoors!

Mark
Plaats reactie