Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Laurens Geleynse

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
laurens
Berichten: 220
Lid geworden op: 07 feb 2007, 16:21
Locatie: Wijster

Laurens Geleynse

Bericht door laurens »

Ik zie dat we ons allemaal moeten voorstellen dus vooruit met de geit.

ik draai nu een klein jaartje mee op dit forum. We rijden met onze twee T4 Westfalia. De eerste was een 5-cylinder ongeblazen 2.4 diesel uit 1991. Op zich niks mis mee alleen (ik werkte toen nog parttime) wat traag aangezien de weg naar mijn werk veel haakse bochten kende. Tweede nadeel-puntje was dat mijn vrouw er niet mee kon rijden omdat ze door de opstelling enz van het stuur na 5 minuten pijn in haar schouders kreeg. Dus na een maand of 8 ingeruild (aankoopbedrag was binnen een jaar gegarandeerd inruilbedrag) voor een 2.5 Tdi 102 pk uit 1996. Hier rijden we (beiden) met veel plezier mee. Qua rijcomfort een enorm verschil.
Ben nu met prépensioen na een loopbaan in de ICT maar toen ik er mee begon zei je nog gewoon dat je met computers werkte en heette je nog gewoon hoofd computerafdeling enz maar in de loop der jaren werd de titel steeds fraaier en buitenlandser. Helaas groeide het salaris niet navenant.
We zijn nu aan het proberen ons appartement te verkopen (niet zo'n beste tijd helaas) en als onze zoon en schoondochter ook hun huiss hebben verkocht komen we met zijn vieren ergens in "groot" en vooral mooi Drenthe een boerderij waar de kinderen een zorgboerderij gaan opzetten en de ouwelui een minicamping. Kan haast niet wachten maar helaas. We zullen dan wat minder tijd hebben om in de zomer met de camper weg te gaan hoewel dat nu ook nog wel eens tegenvalt want vrouwlief werkt nog 4 dagen in de week (mag ik lekker eten koken)
Laurens Geleynse T4-Westfalia, bouwjaar 2002, 102 pk (zilveren) Tdi
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: Laurens Geleynse

Bericht door heartbeat »

Dan komt er natuurlijk wel een opening met allemaal vw campers als die mini camping doorgaat

veel suc6 en tot gauw dan maar :T44EVER :driveT4 :T54LIFE :yes :wjw
Rob & Lize
Gebruikersavatar
laurens
Berichten: 220
Lid geworden op: 07 feb 2007, 16:21
Locatie: Wijster

Re: Laurens Geleynse

Bericht door laurens »

wel een klein probleempje als ze allemaal willen komen want het wordt er dus zo een met 15 plaatsen (maar ik wil wel ruime plaatsen) dus misschien met een klein beetje inschikken en niet allemaal overnachten.
dan heb je namelijk direct problemen met de gemeente :nuts
Laurens Geleynse T4-Westfalia, bouwjaar 2002, 102 pk (zilveren) Tdi
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: Laurens Geleynse

Bericht door heartbeat »

welnee er zijn niet zoveel mensen die een camper hebben die naar meetings gaan ben al div malen naar camper meeting geweest en daar waren we dan met 10 voertuigen dus dat moet lukken toch
Rob & Lize
Plaats reactie