Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

standkachel vraag

vragen over de T4
Plaats reactie
peje
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jan 2009, 15:15

standkachel vraag

Bericht door peje »

Hallo,
Ik heb uiteindelijk kunnen vinden hoe de timer van de standkachel werkt. Nu weet ik alleen niet of het ook mogelijk is om de dag te veranderen in de timer functie, nu staat hij namelijk altijd op de volgende dag.
En ik heb ook ondervonden dat er 2 blaasmonden zijn, maar de eene juist achter de zetels in het midden blaas warm en de andere onder het raam achter de bestuurderszetel blaast koude lucht, heeft iemand een idee hoe dit komt en zijn er nog meer blaasmonden die misschien bij mijn bus zijn dicht gemaakt?

groeten
(con)standkachel
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 mei 2007, 23:17
Locatie: Rotterdam

Re: standkachel vraag

Bericht door (con)standkachel »

Hier http://www.standkachels.com/ vind je onder downloads wellicht de gebruiksaanwijzing van jouw kachel en timer.

Eelco
Dehler Profi GL
Gebruikersavatar
Keely 798
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:55

Re: standkachel vraag

Bericht door Keely 798 »

Hallo,
Van de 2 blaasmonden die jij noemt word er 1 gebruikt voor de standverwarming. De bediening hiervan heb je kennelijk al gevonden.
De andere blaasmond word gebruikt voor de normale busverwarming en deze wordt bediend door een draaiknop op het dashboard.
Kijk eens op de onderstaande site hier kun je een handleiding downloaden voor de Westfalia bus, waarin de bediening van de standverwarming nog eens word uitgelegd.

http://www.poptop.nl/
Ga naar downloads en instructieboekje California

Succes George Haga
Gebruikersavatar
Stijn-71
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:30
Locatie: België/Hageland
Contacteer:

Re: standkachel vraag

Bericht door Stijn-71 »

normaal kan je de dag veranderen wanneer deze pinkt. Net zoals het uur, wanneer dit aan/uit gaat kun je de tijd instellen. Als je een moment niks doet begint de dag aan/uit te gaan en dan kan je met de pijltjes verder de dagen doorlopen tot de geschikte dag is bereikt.
Greetz

Stijn-71


T1 PRITSCHE '62
T2 DOKA '74
T3 PRITSCHE '90
T4 MULTiVAN '99
T5 MULTIVAN '15
Plaats reactie