Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arie73
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 sep 2007, 06:05
Locatie: ylst

even voorstellen

Bericht door arie73 »

hallo ik kijk al een paar jaar op weetje wel maar heb nog niet de moeite genomen om mij voor te stellen
ik zelf ben arie 35 en woon samen met mijn vrouw34 en 2 dochters van 4 en 7 in ijlst
ik rij nu mijn 2 e :driveT4 dit is een 2.5 tdi uit 2001 daarvoor een 1.9 td
maar het blijft een genot om er mee te rijden de site is top heb er al veel ideen en tips op gevonden
en goede antwoorden op mijn vragen gehad
verder weet ik even niets meer :toppie :T44EVER
ik heb me als arie 73 geregistreerd omdat ik met arie alleen me niet kon registreren
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: even voorstellen

Bericht door Peter 887 »

Welkom op :wjw Arie,
Als je een foto laat plaatsen in de fotogalerij, heb je een plaats waar hij staat,
daar halen wij onze gebruikersnaam vandaan http://www.weetjewel.com/foto_galerij_totaal.htm
Wij gebruiken onze naam, een het nummer die op de plaatsin de T4 fotogalerij staat,
Daarom heb ik Peter 887, omdat ik op de op 887ste plaats sta in de T4 fotogalerij,
als je nu een foto van je T4 laat plaatsen krijg je een nummer boven de 1100, dus dan wordt het Arie 1100nogwat
want je hebt kans dat een ander al onder dat nummer staat in de galerij, en dat schept een beetje verwarring.

Ik heb een aantal jaren terug daar eens in de poiez supermark de hele koelinstallatie aangelegd,
Ik vond het toen een leuk dorpje, daar werden volgens mij ook vroeger veel schaatsen gemaakt,
en ik heb ook nog een houten boot, en speelgoedvrachtwagen van nooitgedacht.
Afbeelding
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie