Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Schrapende geluid bij het op trekken en rijden!!

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
skylive
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 nov 2008, 12:42
Contacteer:

Schrapende geluid bij het op trekken en rijden!!

Bericht door skylive »

Hallo VW rijders ik had een tijdje geleden dit probleem ook al gemeld hier en jullie wisten niet wat het kon zijn , maar goed ben al meerde malen naar de dealer gewest voor dit probleem en elke keer als er iemand mee reed van hun was het geluid weg erg irritant was dat, want een maal thuis en het geluid was terug. Moet wel zeggen bij een warme motor.
Maar nu heb ik mijn auto voor een service beurt ( 1e beurt 22000km) naar de dealer gebracht en de klacht weer verteld en dit keer weer met iemand van de dealer die mee reed om te horen wat het is en hij wist het meteen het was mijn turbo of de turbo slang dit was hem al de 5de auto met deze probleem.Dus mochten jullie deze geluid ook hebben dan weet je wat het ongeveer kan zijn hoop niet dat het nodig is voor jullie.

stefan
Gerard
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jan 2007, 12:18
Locatie: Maartensdijk
Contacteer:

Re: Schrapende geluid bij het op trekken en rijden!!

Bericht door Gerard »

Kijk eens of je de vrijloopkoppeling van de airco en van de dynamo één kant op kunt draaien. Zo niet dan is de betreffende koppeling kapot. Je kunt er van onder als het goed is net bij. Zelf tot twee keer toe gehad en na vernieuwing was het geluid weg.

mvg Gerard :driveT5 :ikrij
The Sky Is The Limit!!
Plaats reactie