Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

vragen over de T5
Plaats reactie
dokterdree
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2009, 21:14

Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

Bericht door dokterdree »

Hallo,

Ik ben van plan om een T5 multivan te importeren uit Duitsland.
Nu ben ik op zoek naar een orginele Omos DC, in dit schot staat achterin Multivan gedrukt.
Heb al gevraagd bij de vw-dealer maar zij kunnen mij niet verder helpen omdat deze cabine niet uit Duitsland komt en dus niet in hun computer staat.

Wie weet hoe ik aan zo'n dubbele cabine kan komen??

Bij voorbaat dank,

André
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

Bericht door matje86 »

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
NoordOostfalia
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mar 2009, 00:36

Re: Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

Bericht door NoordOostfalia »

Deze "multivan"cabine's worden in Nederland gemaakt en worden niet los geleverd(Ook niet door Volkswagen dealers.) en mogen alleen maar ingebouwd worden door een paar erkende bedrijven. Zijn alleen te bestellen door de dealer compleet met de auto. Misschien dat je er 1 gebruikt kan kopen. van een schade auto's ofzo. Ik werk bij de fabrikant van deze cabine's en ook wij mogen ze niet los leveren. Andere merken typen dubbele cabine's zijn er genoeg te koop in Nederland. Afhankelijk van de regio waar je vandaan komt kan ik je wel wat adressen geven.

m vr gr
dokterdree
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2009, 21:14

Re: Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

Bericht door dokterdree »

Beste Noordoostfalia,

Ik woon in Sellingen provincie Groningen. Toch zou ik graag een orginele cabine willen heben omdat ik hem gewoon het mooist vindt.
Dus als ik het goed begrijp is de enige manier om aan zo'n cabine te komen van een sloop Multivan. o.i.d.
Hoe wordt het dan gedaan als je met je Multivan waarin fabriek af zo'n cabine geleverd is een ongeval krijgt waarbij de cabine op één of andere manier sneuvelt? Moet er dan ook een cabine van een andere fabrikant geplaatst worden?

Met vriendelijke groet,

André
NoordOostfalia
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mar 2009, 00:36

Re: Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

Bericht door NoordOostfalia »

Ik weet niet wat ze in een geval van zo'n schade doen. ws je hele wagen total loss verklaren. Ik heb wel een adres van een dealer van ons in jou regio. Deze bouwt ook dubbele cabines in van diverse merken. Misschien dat die een oplossing voor je heeft. kijk op http://www.andringaenstaal.nl voor het adres. Vragen Naar edward. Verder staat er hier op de site nog een cabine te koop. Als er een VW logo en een motexion logo in het ruitje staat is het een multivan cabine. viewtopic.php?f=4&t=21167


Gr. Peter
dokterdree
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2009, 21:14

Re: Orginele T5 Multivan Cabine waar te krijgen?

Bericht door dokterdree »

Bedankt voor je reactie, ik ga zeker even contact opnemen.
Plaats reactie