Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Transportwereld gemist?

vragen over de T5
Plaats reactie
Lisboa

Transportwereld gemist?

Bericht door Lisboa »

ff aandacht voor de vernieuwde T5:

http://www.rtl.nl/components/automotor/ ... _plain.xml


Groeten,

Luuk
quercusgarden
Berichten: 217
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:37
Contacteer:

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door quercusgarden »

Mooi filmpje.
Goed nieuws dat de onderhoudsintervallen verder uit elkaar liggen en de distributieriem 2x zo lang mee gaat :ie
Gebruikersavatar
drikje
Berichten: 208
Lid geworden op: 18 okt 2007, 21:12
Locatie: Hoogezand-Sappemeer

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door drikje »

Geen verkeerde bus , valt mij niet tegen :T54LIFE
VW Caravelle Highline 180PK DSG- Black Magic.LWB
Lisboa

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door Lisboa »

quercusgarden schreef:Mooi filmpje.
Goed nieuws dat de onderhoudsintervallen verder uit elkaar liggen en de distributieriem 2x zo lang mee gaat :ie
Distributieriem, volgens mij heb ik die nu niet.....en een distributieriem die 2 keer zo lang meegaat? Tegen die tijd valt dat meestal buiten de fabrieksgarantie, zou jij het durven gokken? :ie

Het ziet er al met al wel leuk uit maar ik kan voorlopig nog prima vooruit. :ikrij
Gezien de bekende kinderziektes met de huidige T5 zou ik eerst de duurtesten afwachten. :werkaanT4
Ik krijg er een beetje een gevoel bij van een personenautomotor die in een vrachtwagen wordt geplaatst. :bifun
Zelf heb ik altijd goede ervaringen gehad met VW dus hoop dat mijn gevoel snel ontkracht wordt. :T54LIFE

Groeten,

Luuk
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door Donald4Motion »

Lisboa schreef:
quercusgarden schreef:Mooi filmpje.
Goed nieuws dat de onderhoudsintervallen verder uit elkaar liggen en de distributieriem 2x zo lang mee gaat :ie
Distributieriem, volgens mij heb ik die nu niet.....en een distributieriem die 2 keer zo lang meegaat? Tegen die tijd valt dat meestal buiten de fabrieksgarantie, zou jij het durven gokken? :ie

Het ziet er al met al wel leuk uit maar ik kan voorlopig nog prima vooruit. :ikrij
Gezien de bekende kinderziektes met de huidige T5 zou ik eerst de duurtesten afwachten. :werkaanT4
Ik krijg er een beetje een gevoel bij van een personenautomotor die in een vrachtwagen wordt geplaatst. :bifun
Zelf heb ik altijd goede ervaringen gehad met VW dus hoop dat mijn gevoel snel ontkracht wordt. :T54LIFE

Groeten,

Luuk
Dat idee heb ik dus ook met zo'n ' blokkie'
Hij zal best sterk zijn hoor, maar voor hoelang? en die DSG bak zal ook zalig rijden maar......
Nouja, de tijd zal het leren en je hebt toch best ' lef' om zo'n nieuwe te gaan rijden zoals de eerste T5's :yingyang
MENTHAL THEO
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2008, 18:11

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door MENTHAL THEO »

Ligt het aan mij of zit er geen motor meer in , ik zag alleen een dikke turboslang. En wat is een ditsubitririem ? haha
mcs
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:21
Locatie: Hulsberg limburg

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door mcs »

Ze willen je laten geloven dat nu iedere transporter het multivan dashboard heeft , met chrome ringen om de verwarmingsknoppen , Dat is dus echt niet zo !
Maar de nieuwe voorkant is wel mooi , alleen jammer dat ze de achterlichten gelaten hebben,
Ik denk trouwens dat de nieuwe motoren 2.0l met 140/180 pk bst hun taak wel aankunnen.
daarbij een gunstig verbruik hebben is toch meegenomen.

Ik heb als prive auto een bmw 120D een 2.0l diesel met 177pk en 350nm koppel, dit loopt best goed en heeft ook geen problemen door de kleine motor inhoud.

Gr John.
Gebruikersavatar
Johan nr.46
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 jun 2007, 17:33

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door Johan nr.46 »

Het dachboard wat je ziet is wel van een transporter maar met climatic (half automatische airco) en die heeft chrome ringen.
Caravelle Highline 204 pk TDI
Lisboa

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door Lisboa »

mcs schreef:Ze willen je laten geloven dat nu iedere transporter het multivan dashboard heeft , met chrome ringen om de verwarmingsknoppen , Dat is dus echt niet zo !
Maar de nieuwe voorkant is wel mooi , alleen jammer dat ze de achterlichten gelaten hebben,
Ik denk trouwens dat de nieuwe motoren 2.0l met 140/180 pk bst hun taak wel aankunnen.
daarbij een gunstig verbruik hebben is toch meegenomen.

Ik heb als prive auto een bmw 120D een 2.0l diesel met 177pk en 350nm koppel, dit loopt best goed en heeft ook geen problemen door de kleine motor inhoud.
Gr John.

Ze moeten er wel een paar speeltjes aan toevoegen zoals het dashboard, maar in grote lijnen zijn er weinig veranderingen.
Jouw BMW kun je natuurlijk nooit vergelijken met een T5, die BMW zal het prima doen, maar wordt nooit zo belast zoals dat met een T5 gebeurt.

Groeten,


Luuk
marko t5 114
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
Locatie: Borger Hunebedhoofdstad
Contacteer:

Re: Transportwereld gemist?

Bericht door marko t5 114 »

MENTHAL THEO schreef:Ligt het aan mij of zit er geen motor meer in , ik zag alleen een dikke turboslang. En wat is een ditsubitririem ? haha
Die zit in een Mitrubiti :bifun
Plaats reactie