Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

foto's ziin weg....

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

foto's ziin weg....

Bericht door raymondo »

enkele maanden terug had ik fotos geplaasts bij mijn topic "verzekerngsvraag"nu zijn ze weg.... verlopen de foto s of zo na bepaalde tijd.. me pc was gecrasht en nu heb ik ze zelf niet meer.. dus had gehoopt ze hier te kunnen terug halen.. wie weet dit?
J. Jolliffe
Berichten: 343
Lid geworden op: 04 dec 2008, 21:00

Re: foto's ziin weg....

Bericht door J. Jolliffe »

Daar lijkt het inderdaad wel op. Dit zijn hun voorwaarden:

De afbeeldingen worden zo lang mogelijk bewaard met een minimum van 3 maanden.

Daarom gebruik ik altijd Photobucket. Alles van de afgelopen 7 jaar staat er nog steeds op.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: foto's ziin weg....

Bericht door raymondo »

mag ik vragen hoe je daar zo achter bent gekomen?? want 3 maanden terug zo iets is het net geweest...
J. Jolliffe
Berichten: 343
Lid geworden op: 04 dec 2008, 21:00

Re: foto's ziin weg....

Bericht door J. Jolliffe »

http://foto-uploaden.nl/voorwaarden" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jeroen T5 344
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 mar 2010, 23:15

Re: foto's ziin weg....

Bericht door Jeroen T5 344 »

Hallo,

Ik weet niet hoe je de foto's destijds gemaakt hebt. Als ze met een digitale camera zijn gemaakt, kan je gewiste foto's met speciale recovery programmatjes, die her en der op het internet te downloaden zijn, weer tevoorschijn halen. Zelfs als het geheugenkaartje intussen is geformatteerd. Mij is het laatst gelukt om op die manier mijn vakantiefoto's weer op te halen die op mijn PC verloren waren gegaan. Ondanks dat het geheugenkaartje intussen al een paar keer was geformatteerd, bleken de foto's met zo'n programmatje gewoon weer op te halen te zijn. Je wil niet weten hoe blij ik toen was.

Succes, gr. jeroen
Afbeelding
Gebruikersavatar
ward
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 mar 2008, 16:20

Re: foto's ziin weg....

Bericht door ward »

test
Afbeelding
J. Jolliffe
Berichten: 343
Lid geworden op: 04 dec 2008, 21:00

Re: foto's ziin weg....

Bericht door J. Jolliffe »

Jeroen T5 344 schreef:Hallo,

Ik weet niet hoe je de foto's destijds gemaakt hebt. Als ze met een digitale camera zijn gemaakt, kan je gewiste foto's met speciale recovery programmatjes, die her en der op het internet te downloaden zijn, weer tevoorschijn halen. Zelfs als het geheugenkaartje intussen is geformatteerd. Mij is het laatst gelukt om op die manier mijn vakantiefoto's weer op te halen die op mijn PC verloren waren gegaan. Ondanks dat het geheugenkaartje intussen al een paar keer was geformatteerd, bleken de foto's met zo'n programmatje gewoon weer op te halen te zijn. Je wil niet weten hoe blij ik toen was.

Succes, gr. jeroen
Ja dat is ook nog een mogelijkheid. Ik heb er vorig jaar een programma voor gedownload. Wel wat voor moeten betalen maar ik had de foto's die avond nodig dus ik had dat er wel voor over. Alles terug gevonden gelukkig. Mocht het nodig zijn dan wil ik wel een poging wagen.
Plaats reactie