Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

we care

vragen over de T5
Plaats reactie
jan vb
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 feb 2007, 21:17
Locatie: schilde

we care

Bericht door jan vb »

Bij ons in Belgie kan je een zogenaamd wecare contract afsluiten dat betekent dat je elke maand een vast bedrag (in mijn geval 89€)betaald en je verder van niets nog iets moet aantrekken.
In dat bedrag zit alles behalve banden voor de rest alles onderhoud bijstand whatever er aan komt wordt gedekt door die wecare verzekering
nu is mijn vraag wat kost het onderhoud van een t5 174 automaat ongeveer over 4jaar en 100000 km heeft er iemand een idee van? mijne is nog nieuw dus.
174 auto dc
cali
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:21

Bericht door cali »

jan ik heb ook zo een wecare , betaal voor onze 130 tdi california 65 € per maand , duur 60 maanden en 90 000 km
heb al gelezen op franse forums dat het gemiddelde zo een 300 € is voor een onderhoud op 30 000 km
maar met die wecare heb je dan ook een volle garantie in mijn geval voor 5 jaar , als bv de airco - versnellingsbak of wat dan ook defekt is dat zijn dure zaken , met de california die vol van snufjes zit bv frigo - nachtverwarming enz
jeb ik op zeker gespeeld :happy
Gebruikersavatar
peter T5
Berichten: 384
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:09
Locatie: Almere

Bericht door peter T5 »

300 euro/ 30.000km daar ga je het niet mee redden dat ben je minimaal aan een beurt kwijt en dan moet er niet het één of ander aan mankeren. Ik rij in een 174pk autm. en veel stadsverkeer dus bij mij komen er nog remblokken bij en de banden slijten ook.

Ik ben ongeveer 600 euro/ 30.000km kwijt. Maar dat is het mij elke kilometer die ik :ikrij dubbel en dwars waard.
:happy :happy :happy :happy :happy :happy :happy :happy
Afbeelding
Plaats reactie