Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

weer een nieuwe t4 gebruiker

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Jeroen & Jan K
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 aug 2010, 15:16
Locatie: Dalen

weer een nieuwe t4 gebruiker

Bericht door Jeroen & Jan K »

Hallo
ik ben Jeroen Kok ( Jan kok kan soms ook). Wij hebben sinds 3 maand terug een t4 :driveT4 gekocht.
moest er ook altijd een rijden voor mijn werk, en sinds toen helemaal gek van t4's :love
rijd nu 3 jaar al een t5 1.9 voor mijn werk, het slechtste van 't slechtste zo'n beetje. En ik kan jullie zeggen, doe mij de t4 2.5 tdi maar. :yes het bevalt ons goed, weinig minpunten, soms raar geluid uit de bak maar er is mee te leven, we zijn paar weken terug met de t4 en de caravan ( 1800kg) naar Tjechie geweest
loopt als een trein met die caravan. We kwamen makkelijk met 80 a 90 de berg op.
soms moeten wij ook een minikraan op trailer wegbrengen voor een klus. (ong. 2,5 ton) Trekt de bus ook met gemak maar hij schommelt wel in de achterveren. Ik sluit me bij de klub aan om al mijn kennis te delen, en om (nog) wat meer te leren over de t4's
VW t4 2,5 tdi 102 pk ( gechipt tot 130 pk)
alle paketten
airco
DC (achter uit gezet ivm onze lengte, 2 van de kids zijn al 2m)
net 182k op de teller
ACV motor is mij verteld
VW t4 2.5 tdi 130pk, spicegreen.
Land rover Range rover classic 3.9 184 pk--> nwe motor 4.2 220 pk
Jeroen & Jan K
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 aug 2010, 15:16
Locatie: Dalen

Re: weer een nieuwe t4 gebruiker

Bericht door Jeroen & Jan K »

jan2009 schreef:Misschien eens onder je bus kijken of de veren nog heel zijn ? , die willen nog wel eens breken helaas
volgens mij zijn de schokbrekers ook een keer tegen vervanging toe, dus dan ook maar meteen nieuwe veren erbij. Dan weet ik helemaal zeker dat het goed is, want kan ook niks zien aan de veren
:wjw
VW t4 2.5 tdi 130pk, spicegreen.
Land rover Range rover classic 3.9 184 pk--> nwe motor 4.2 220 pk
Plaats reactie