Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

warmte werende voorruit ?

vragen over de T5
Plaats reactie
krimpen
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 apr 2007, 20:55

warmte werende voorruit ?

Bericht door krimpen »

is er al een warmte werende voorruit voor de t5 leverbaar
stefan meulenberg
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jan 2007, 17:46
Locatie: Stein

Nee

Bericht door stefan meulenberg »

Mijnleverancier zei een half jaar geleden ze komen eraan ik heb er een gekregen en wat denk je gewoon een update van de gewone gemaakt maar geen met solar coating zo noemen ze die .
Ben bezig met een fabriek in polen om ze te laten maken met en zonder sensor ga morgen weer eens bellen wil er ook een aantal voor in mijn bussen en ook voor klanten.
Want als ik deze kan laten maken gaan ze als warme broodjes dat weet ik zeker
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

welke fabriek in Polen??
Mijn ervaring met ruiten uit Polen is niet al te best nl. Vaak slechte pasvorm of wazige strepen in de ruiten. De betere ruiten komen van pilkington of Sekurit vind ik persoonlijk. Bij mij id computer staat wel een gecoate ruit aangegeven. Met grijze band en antenne. Weet alleen niet of de dealer dit al kan leveren
T4 2.5TDI 88pk 1999
stefan meulenberg
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jan 2007, 17:46
Locatie: Stein

poolse ruiten

Bericht door stefan meulenberg »

Nou bestel jij nog bij pilkington dan zal ik maar niets zeggen daar word je bedrogen met kortingen dat wil jij niet weten en de laatste tijd ruiten van daar gehad nou pasvorm ze paste niet eens .
Wil je meer weten moet je maar eens bellen 0616484226
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

de meeste VW ruiten komen bij Sekurit weg die wij bestellen. En aangezien wij in grotere hoeveelheden bestellen zijn er natuurlijk ook aangepaste prijzen. Sekurit levert zeer goede kwaliteit en doet ook niet moeilijk over eventuele garantie. Als je rechtstreeks besteld kan dit nog wel eens lastig worden als er maar een kleine partij word gemaakt.

En ik denk dat het wel meevalt met het harde lopen van gecoate ruiten. Geen verzekeraar zal die duurdere ruiten vergoeden aangezien die nieuw ook niet geleverd werden. Wil wel eens zien hoe je die meerprijs dan gaat verklaren bij een verzekeraar. Dan zal iemand dit verschil zelf moeten bijbetalen
T4 2.5TDI 88pk 1999
stefan meulenberg
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 jan 2007, 17:46
Locatie: Stein

prijs

Bericht door stefan meulenberg »

Nee de prijs moet de klant bij betalen ik doe niet aan verzekeringen oplichten dan ben je snel klaar dat weet ik zeker.en wij zijn met 30 bedrijven en bestellen samen dus ook zeer goede prijzen maar in polen nog beter en super kwaliteit.Echt ik heb het zelf gezien ben in de fabriek geweest echt super ook solar ruiten vivaro 105 euro
Plaats reactie