Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

temperatuurmeter

vragen over de T4
Plaats reactie
FrS
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2007, 12:00
Locatie: Looser

temperatuurmeter

Bericht door FrS »

mijn temp.meter geeft aan +/- 80 gr. terwijl dit normaal 90 is. Zit nu in Macedonie, kan ik ermee rijden of iets zoeken hier om te repareren (als dat kan hier). Vloeistof zit op de normale hoogte (iets onder max) Het is een TDI 2,5 2002 102 pk.
Gebruikersavatar
HarryF
Berichten: 100
Lid geworden op: 25 nov 2008, 15:46
Locatie: Enschede

Re: temperatuurmeter

Bericht door HarryF »

'k Zou me er maar geen zorgen over maken. Het zou anders zijn als de meter veel hoger zou gaan aanwijzen,
Op afstand natuurlijk moeilijk te beoordelen, maar ik zou me er absoluut geen zorgen over maken.
:driveT4

Fijne tijd nog in Macedonië. Zelf was ik er pas nog "vlak bij" (uiterste noorden van Griekenland) Lekker weer daar!?

Hartelijke groet,

Harry F :T44EVER
Houdt h'm tussen de lijntjes...met de gepoetste kant boven!!
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: temperatuurmeter

Bericht door koos 890 »

Is totaal geen probleem . Als je weer in nederland ben de sensor even vernieuwen ( hoeft niet hoor ).
Hier heb je wel een brug voor nodig ( om de keienvanger onder de bus te verwijderen ) een teiltje ( om het koelwater op te vangen)
een looplamp (om alles beter te zien ) een punttangetje ( om de haarspeld te verwijderen ) een dun schroevendraaiertje ( om de stekker te verwijderen ( een pokke klus )) een doekje ( om het gaatje dicht te drukken waar de sensor uit komt ) .
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: temperatuurmeter

Bericht door Roger B. (11)61 »

eventueel zou het je thermostaat kunnen zijn, maar ook dan niet acuut nodig er wat aan te doen, maar zou er geen maaaanden mee door rijden
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie