Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

cruise control t5 uit 2005

vragen over de T5
Plaats reactie
harryela
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 sep 2008, 20:31
Locatie: nieuwe niedorp

cruise control t5 uit 2005

Bericht door harryela »

kan iemand mij helpen aan een gebruiksaanwijzing voor het aansluiten van een cruise control
ik heb een schakelaar, maar kan geen draadboom begaan, dus misschien kan ik deze zelf maken.

bij de dealer verkopen ze geen draadboom los, kan alleen een set kopen

of weet iemand hier een oplossing voor

ik hoor graag een oplossing

alvast bedankt
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: cruise control t5 uit 2005

Bericht door heemskerk »

kijk even op Kufatec.de
Deze heeft veel aftermarket kabels en toebehoren.
Stein
Berichten: 35
Lid geworden op: 04 apr 2010, 16:26

Re: cruise control t5 uit 2005

Bericht door Stein »

Beste,
Ik wil je niet ontmoedigen maar dit is een heel karwei, heb bij mijn bus ook cruise control laten inbouwen en de technieker is daar dik 4 uur aan bezig geweest. Heb er bijgestaan ben zelf gene lomperik maar was blij dat ik er zelf niet aan begonnen was. Na de installatie bleek ze nog niet te werken ook niet. Stuurdoos was niet voorzien voor cruise control dus nog een andere stuurdoos erin. Dus ik hoop dat je goed weet waar je aan begint.
Veel succes
harryela
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 sep 2008, 20:31
Locatie: nieuwe niedorp

Re: cruise control t5 uit 2005

Bericht door harryela »

super kufatec heeft gewoon het kabeltje liggen

gewoon effe bestellen, krijg er nog een gebruiksaanwijzing bij, gaat allemaal goed komen,

volgens de heren is het nog geen uurtje werk, als de bus maar voorbereid is, en dat is deze volgens de boeken, heeft ook te maken met de elck ramen?

wazig, maar waar( zeggen ze), kan kloppen, had ook probleem met de elec vergrendeling, moest toen een draadje van de radio los maken . wat dit er mee te maken had weet ik niet maar ze hadden wel gelijk draadje doorgeknipt en de vergrendeling werkte weer?

toch hartelijk bedankt voor deze tip.
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: cruise control t5 uit 2005

Bericht door heemskerk »

harryela schreef:super kufatec heeft gewoon het kabeltje liggen

gewoon effe bestellen, krijg er nog een gebruiksaanwijzing bij, gaat allemaal goed komen,

volgens de heren is het nog geen uurtje werk, als de bus maar voorbereid is, en dat is deze volgens de boeken, heeft ook te maken met de elck ramen?

wazig, maar waar( zeggen ze), kan kloppen, had ook probleem met de elec vergrendeling, moest toen een draadje van de radio los maken . wat dit er mee te maken had weet ik niet maar ze hadden wel gelijk draadje doorgeknipt en de vergrendeling werkte weer?

toch hartelijk bedankt voor deze tip.
Lijkt wazig maar is het niet hoor. Ook de cc wordt aangestuurd door de comfortmodule. De ene module heeft het wel de andere weer niet. Als er een funtie opzit voor electrische ramen zit er ook cc voorbereiding op. Technisch gezien hebben de electr ramen niets met de cc te maken. Cmiiw :toppie
harryela
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 sep 2008, 20:31
Locatie: nieuwe niedorp

Re: cruise control t5 uit 2005

Bericht door harryela »

dank je wel voor deze info

weer een beetje wijzer
Plaats reactie