Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ff voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
frankyman
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 nov 2010, 21:26

ff voorstellen

Bericht door frankyman »

Hallo , ik ben frank en naar vele jaren voor mn werk t4,t5 en caddy maxi te hebben gereden ben ik dit jaar voor me zelf begonnen en heb me naar een behelp periode met een dodge ram van ,zaterdag een t4 gekocht . het is een 2.4 diesel uit 1998 verlengd met dubbele cabine . Zaterdag direct de porsche cup 3 velgen van een kennis erop gelegd en vandaag zijn mn smoke knippers voor en smoke rode achterlichten binnen gekomen en uiteraard direct gemonteerd .

Afbeelding

nu is de bedoeling de bus zaterdag te verlagen . weet alleen nog niet met welke veren . Comfort mag wel minder zijn als ik maar wel duidelijk resultaat zie :yes

dus goede ideeen zijn welkom . had al wel op marktplaats gezien dat er in utrecht 6 cm veren werden aangeboden
:T44EVER
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: ff voorstellen

Bericht door marcel 415 »

leuke bus welkom.
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: ff voorstellen

Bericht door Harry 341 »

frankyman schreef:Hallo , ik ben frank en naar vele jaren voor mn werk t4,t5 en caddy maxi te hebben gereden ben ik dit jaar voor me zelf begonnen en heb me naar een behelp periode met een dodge ram van ,zaterdag een t4 gekocht . het is een 2.4 diesel uit 1998 verlengd met dubbele cabine . Zaterdag direct de porsche cup 3 velgen van een kennis erop gelegd en vandaag zijn mn smoke knippers voor en smoke rode achterlichten binnen gekomen en uiteraard direct gemonteerd .

Afbeelding

nu is de bedoeling de bus zaterdag te verlagen . weet alleen nog niet met welke veren . Comfort mag wel minder zijn als ik maar wel duidelijk resultaat zie :yes

dus goede ideeen zijn welkom . had al wel op marktplaats gezien dat er in utrecht 6 cm veren werden aangeboden
Frank welkom,die veren uit Utrecht zijn goed,en goede garantie ook.
De mijne gingen na 4 jaar wat doorzakken,ik kreeg zonder discussie nieuwe en mocht die eerst monteren en daarna de oude terugsturen...
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
frankyman
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 nov 2010, 21:26

Re: ff voorstellen

Bericht door frankyman »

nou dan ga ik die 6cm veren morgen maar eens bestellen . voor dat geld kan er ook weinig mis gaan . nu nog een paar stoelen met arm leuningen en de spuiter maar eens lief aankijken of die tijd heeft om de bumpers en spiegels in de kleur te spuiten en dan voorlopig eerst maar eens wat geld verdienen met de bus :lach
:T44EVER
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: ff voorstellen

Bericht door Roger B. (11)61 »

:wjw hier...

ik weet niet wat voor werk je doet met je bus, maar als ik me niet vergis is het draagvermogen van die velgen niet toereikend voor het laadvermogen van de T$, dus houd dat even in het achterhoofd, als je je auto zwaar belast, of je velgen dat ook aankunnen....
(zelfde kan ook van toepassing zijn op verlagings veren, dus kunnen ook weleens maar een beperkt gewicht dragen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
frankyman
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 nov 2010, 21:26

Re: ff voorstellen

Bericht door frankyman »

Ik leg parketvloeren en deze velgen hebben ook op een t4 gezeten . Alleen de banden zijn geen extra load banden dus die worden nog vervangen . Ik neem nooit al mn gereedschap mee , ook in verband met diefstal uiteraard . Deze wielen gaan er zo ook af hoor als hij verlaagd is en netjes op de wielen staat . Heb wintervelgen en banden er bij gekregen dusdie gaan er zo netjes onder . Tis voor mij ook een stukje hobby dus combineer zakelijk en fun een beetje zo . Nu dus nog een paar stoelen met armleuningen want die mis ik wel .
:T44EVER
Plaats reactie