Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zeer content met een California Coach (1996)

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WimS
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2010, 22:42

Zeer content met een California Coach (1996)

Bericht door WimS »

Hallo allemaal! Ja, inderdaad is het wel zo netjes even voor te stellen - bij dezen dan.
Mede vanwege onze Limburgse vakantievrienden - die een T3 hebben - zijn wij in september overgegaan tot de aanschaf van een VWT4CaliforniaCoachTD1.9 (wit - nu even niet, maar dat komt na de winter weer goed). Omdat het gewoon zonde is zo'n wagen de hele winter alleen te laten is de Citroen Picasso subiet verkocht en nu rijd ik dagelijks met heel veel plezier van het Westland naar mijn werk in Rotterdam Alexander - ondanks de files. Sterker nog: de file kan mij niet lang genoeg zijn - gelukkig stond er vandaag wel 22 kilometer!
Plezier heb ik ook aan weetjewel.nl: gezellig volk en heel veel nuttige informatie. Niet gehinderd door enige technische kennis verdiep ik me in allerlei zaken die je met en aan zo'n bus kunt uitvoeren. Niet dat ik dat ooit zelf ga doen, maar het kan, weet je wel!
Beter doe ik ook niets zelf, want ik heb al wat zekeringen doorgebrand en het brandende olielampje, dat ook bleef branden nadat ik er een liter olie had bijgegooid, bleek het lampje van de handrem te zijn...
De bus is in perfecte staat: roest bij de voorruit en onder de dorpel heb ik weg laten repareren en de eerste grote beurt heeft hij ook gehad, dus de 255.000 reeds gereden kilometers kunnen met gemak vervolgd worden.
Enige resterende manco is de niet-functionerende standverwarming (vrijwel niet gebruikt, vandaar), maar daar laat ik nog wel een keer naar kijken.
Inmiddels hebben we al aardig wat ritjes in de wijde omgeving gemaakt en nu wachten we geduldig op het moment waarop het voorjaar uitbreekt en we onze eerste overnachting gaan beleven!
:driveT4
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Zeer content met een California Coach (1996)

Bericht door Mac »

:wjw :yes De winter is maar net begonnen, maar we kijken ook al weer uit naar het voorjaar.
Dan kun je ook overnachten op het Camper weekend.
Datum en plaats zijn nog niet bekend, maar daar wordt aan gewerkt.
It's not what you buy
It's what you create.
Plaats reactie