Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Van T4 naar T5

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Kees s
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2011, 20:33

Van T4 naar T5

Bericht door Kees s »

Hallo allemaal ik wil me even voorstellen ,ik ben al enige tijd bezoeker van het forum en heb me nu ingeschreven,ik ben Kees en woon in Dordrecht.
Ik ga binnenkort met mijn derde bus rijden ,ik heb mijn eerste bus T4 1.9 weggedaan toen de wegenbelasting zo hard gestegen was maar ik miste me busje en heb besloten toch maar weer een bus aan te schaffen.
Inmiddels ben ik in het bezit van een VW T4 2.5 TDI 75 KW van bouwjaar April 2003 enkel cabine dus een van de laatste t4 .
In maart krijg ik mijn T5 2.5 TDI 96 KW van bouwjaar 2006 dus weer een paar jaar jonger, ik hoop er net zoveel plezier van te hebben als van mijn T4. Inmiddels mijn T4 verkocht binnen twee dagen was hij al weg,hij is naar de export gegaan.
Ik weet zeker dat de nieuwe eigenaar er een prima bus aan heeft.
Maar nu verder ,ik ben inmiddels sinds maart in bezit van mijn T5 deze bevalt mij zeer goed verbruikt wel wat meer brandstof als mijn T4 maar je hebt er wel wat voor terug.
Auto is beresterk en heeft nog maar 66500 km gelopen.
Het is een verlengde uitvoering wat ik toch wel prettiger vind rijden.
Zo gauw ik wat meer met mijn bus gereden heb zal ik proberen wat meer te vertellen .
Ik rij maar circa 8000 km per jaar dus snel zal dat niet wezen.
:driveT5 T54LIFE
Zo inmiddels alweer juni 2012 ik zou zoals belooft weer wat over mijn busje schrijven, inmiddels de km stand op 76800
de bus rijd perfect ik heb er totaal geen problemen mee gehad en het gebruik valt ook wel mee ik rijd er circa 1:13 mee nu ben ik geen wilde rijder maar toch wel zuinig voor zo,n bus vind ik, ik rijd alleen niet veel, als het droog weer is pak ik vaak mijn scooter gaat toch wel sneller in de stad, ik heb de bus voornamelijk voor mijn vakantie waar ik dan veel plezier van heb.
Na mijn vakantie wil ik mijn bus verkopen, ik wacht dan weer op mijn volgende bus die is weer twee jaar jonger met een km stand van circa 52000.
Zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte van het een en ander.
Bijlagen
t5 2.jpg
Laatst gewijzigd door Kees s op 06 jun 2012, 11:23, 5 keer totaal gewijzigd.
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Van T4 naar T5

Bericht door Mac »

Welkom op :wjw
Als je eenmaal besmet bent met het virus !!! :driveT4 :driveT5
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
Han G
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2010, 17:17
Locatie: Nijkerk

Re: Van T4 naar T5

Bericht door Han G »

Hallo Kees,

Welkom en veel lees plezier! :driveT5
:zwaai Grtzzz,

Han
T5 128kw 2006 lwb dc aut km:286xxx and stopped counting :ikrij is sold :zwaai
Plaats reactie