Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen - ToonMan met z'n T4 California campert

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
ToonMan
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 apr 2011, 22:26

Even voorstellen - ToonMan met z'n T4 California campert

Bericht door ToonMan »

Hi,

Ik rijd sinds vorige zomer een superbus - een T4 California camper uit 2001. Puur genieten.
Ik heb nooit busjes gereden. Wel in een T2 gezeten bij vrienden in Denemarken. Ook heel leuk. En toen was plotseling vorige jaar daar het idee: "We gaan met een camper op vakantie." Die bleek niet meer te huren te zijn, maar nog wel te kopen binnen een paar weken.
Vakantie was leuk. Met z'n vieren in de bus. Met nog twee hondjes erbij. Die natuurlijk niet op de voorstoelen wilden slapen maar wel op onze voorhoofden!
En na de zomer besloten dat de gewone auto eruit ging en ik in de bus ga rijden. Elke dag een beetje vakantie.

Sindsdien de bus een paar keer gebruikt voor weekendjes bieren in Duitsland en Belgie. En wat mij het meest opvalt is dat ik veel minder moe word van het autorijden. Vroeger was ik gebroken na een dag rijden, nu helemaal niet meer. Wat een gaaf ding!

En nu de eerste mankementen zich aandienen, ga ik proberen daar zelf wat mee te doen. Ik dacht helemaal geslaagd te zijn bij mijn eerste poging, maar bleek verder afgegleden te zijn. Afijn, hij rijdt nog, kan ik altijd nog bij een garage komen. Moet alleen oppassen dat ik niet nog meer kapot maak.

Ciao
Toon
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Even voorstellen - ToonMan met z'n T4 California campert

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Toon! :zwaai
En veel plezier van je :driveT4

:T54LIFE :wjw :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Plaats reactie